Beschrijf je reiservaring

Een reis voor het eerst naar Corsica. Een prachtig land wat ik al hoorde vooraf, maar
wat ik nu met eigen ogen heb gezien en het is echt prachtig!! Een mooie reis er
naartoe met vliegtuig - boot - auto

Leuke actieve reizen.

Beschrijf je reiservaring

Leuke reis. Prettige reisleiding, leuk activiteiten, prima mix.

Maaike

Actieve christelijke reisorganisatie die met kleine groepen reist.

Beschrijf je reiservaring

Super! Nog veel gaver dan verwacht.

Beschrijf je reiservaring

Mijn ervaring met deze reis is opzich positief, maar helaas zijn er ook dingen voorgevallen tijdens de reis die er wel voor zorgen dat de ervaring minder positief is geworden dan gehoopt.

Kleinschalige en gezellige reisorganisatie!

Beschrijf je reiservaring

Ik vond de reis erg leuk. Het begon een beetje chaotisch maar dat wel later wel minder. De campings waren over het algemeen ook erg mooi en (bijna) altijd dicht bij het centrum. De steden waren erg mooi en het openbaar vervoer was goed geregeld.

Amarant is een betaalbare christelijke reisorganisatie met oog voor de natuur

Beschrijf je reiservaring

Het was een gezellige vakantie met mooie natuur

Rutger Mauritz

Met een kleine, hechte groep mensen genieten van de natuur en cultuur van een land.

Beschrijf je reiservaring

Ik kijk terug op een mooie vakantie, treinreis door het hart van Europa. Heel veel gezien van de plekken waar we heen zijn gegaan, meer dan ik had verwacht. Ik vond het erg leuk dat we op campings aan de rand van de steden zaten, waardoor je niet alleen als een tourist de mainstream bezienswaardigheden van een stad ziet, maar ook meer mee krijgt van de buitenwijken/natuur van een stad, het meer doorgaanse leven van de inwoners zelf. Ook vond ik het erg fijn dat we als deelnemers de vrijheid hadden om zelf onze reis samen te stellen en te bepalen wat we wilden doen, ook als dat voor de een een keer betekende om een dag thuis te blijven omdat hij/zij dat wilde.
In mijn reis vond ik de afwisseling tussen natuur en cultuur heel erg goed, mede door de locaties van de campings.

Reis met verdieping en kleine groepen

Beschrijf je reiservaring

Was leuk, goede reisleiding. Leuke groep. De accommodatie was prima. Vanuit de praktische kant een beetje te afgelegen waardoor je steeds al een half uur reistijd had om ergens te komen. Kwam ook omdat het erg warm was waardoor wandelen in de omgeving geen optie was

michiel bregman

Als goed geregeld correct in de informatie en verzorging van de reis

Beschrijf je reiservaring

ik heb de reis als een reis waar we mooie gevarieerde natuur omgeving dat maakte dat de wandelingen echt genieten waren
ook heb ik het kasteel bezoek als leuk ervaren mooi was het o a toernooi met paarde veder werden er dingen gedeeld uit elkaars leven oa met spel kaart op tafel leerzaam ook wel heftig

Arie

Een goeie Christelijke reis organisatie waar je zelf kunt zijn.