een tevreden deelneemster

Amarant is een christelijke reisorganisatie die actieve vakanties in kleine groepen aanbiedt.

Beschrijf je reiservaring

Het was een heerlijk actieve, ontspannen en gezellige vakantieweek. We zijn lekker uitgewaaid en uitgerust, hebben mooie gesprekken gevoerd en zelfs toch nog buiten in het veld een paar liederen met... Het was een heerlijk actieve, ontspannen en gezellige vakantieweek. We zijn lekker uitgewaaid en uitgerust, hebben mooie gesprekken gevoerd en zelfs toch nog buiten in het veld een paar liederen met elkaar gezongen.

Lars Hartog

Helaas niet goed georganiseerd

Beschrijf je reiservaring

De reis was leuk,leiding heel aardig,de contanten waren leuk,de excursie was leuk..wel weinig excursies.camping eenvoudig,douches goed,tent vrij klein voor aantal jongens.

Henrieke Kleinjan

Het is een super leuke organisatie je hebt en krijgt de kans om mee te beslissen met wat je wil doen op vakantie

Beschrijf je reiservaring

het was een super leuke reis met leuke mensen en leuke groepsleiders het was heel overzichtelijk wat je elke dag ging doen en je kreeg veel structuur

Jannet Oosterveld

Avontuurlijke groepsreizen in kleine groepjes

Beschrijf je reiservaring

De Baltische staten waren prachtig, jammer dat we maar een heel klein groepje hadden 5 plus reisleidster en dat de leeftijden heel erg verschilden. 20/24 en 4 van een eind in de veertig. De beide... De Baltische staten waren prachtig, jammer dat we maar een heel klein groepje hadden 5 plus reisleidster en dat de leeftijden heel erg verschilden. 20/24 en 4 van een eind in de veertig. De beide "jonkies" hadden een jongerenreis geboekt en waren niet door Amarant op de hoogte gebracht dat het veranderd was in alle leeftijden. We konden goed met elkaar maar de "belevingswereld" is wel heel erg verschillend. Ook was het jammer dat we niet "een groep waren", onze reisleidster Jolanda stond er een beetje buiten. Ik heb wel geprobeerd om haar er echt "bij" te krijgen maar ze liep in een stad bijvoorbeeld liever alleen rond, ze wilde ook niet in de vakantiegroepsapp dus heb ik leuke foto's maar persoonlijk met haar gedeeld. Jolanda deed heel erg haar best maar vond het denk ik ook erg zwaar om de reis te leiden. Ze wilde heel erg de controle houden (bijvoorbeeld vaste corveegroep terwijl wij alles het liefst met elkaar deden, zelf de bus op haar manier inpakken als wij het anders deden opnieuw inpakken enz).

Elco Burgler

Simpel genieten

Heerlijk

Marco van der Ham

Leuke reisorganisatie , je mag je eigen programma mk. Soms zou er iets meer van te voren gepland mogen worden wat er allemaal te doen is.

Beschrijf je reiservaring

Was de eerste keer met amarant normaal met beter uit, dus beoordelen is moeilijker. Maar is wel wat alternatiever dan beter uit.

Anneke Nabers

Christelijke groepsreis

Beschrijf je reiservaring

Fijn gewandeld in het zwarte woud

Gert Jan van Baaren

Slecht

slecht

Sarnia Lovink

Ongedwongen, back to basic, gezellig

Beschrijf je reiservaring

Mooie wandelingen, gezellige diverse groep. Soms wel een wat te vol programma

Lydia Lubben

Groeps reizen

Beschrijf je reiservaring

deze reis was voor mij heel geestelijk zwaar en deed lang niet aan mijn verwachtingen.