Een christelijke reisorganisatie dat alle soorten groepsreizen aanbied.

Beschrijf je reiservaring

Leuk eiland! Afwisselend programma. Kampeerspullen waren goed geregeld. Je kreeg ook vrije tijd om zelf activiteiten te doen.
Veel dorpjes bezocht, iedereen kan dan doet wat hij/zij leuk vind.
Een dag gekanood op de zee en 2 dagen gewandeld.

Annelieke Huijer

Als je van een sportieve reis houdt en niet stil kan zitten dan moet je deze reis een keer doen.

Beschrijf je reiservaring

Het was een sportieve vakantie we hebben super vette dingen mogen doen zoals abseilen kletsersteigen en raften in hotdog bootjes we hebben ook nog een mooie wandeling gemaakt in de bergen waarbij blaren helaas bij mij behoorde

Fantastisch en heel gezellig. Veel nieuwe vrienden gemaakt.

Een kleine christelijke reisorganisatie die actieve vakanties organiseert voor alle kerkelijke richtingen.

Beschrijf je reiservaring

Dit jaar een mooie vakantie gehad in Zwitserland met een supergezellige groep.
Veel gewandeld en heerlijk gekampeerd.

Gezellig, samen, christelijk, lol, vrij, spel, ontspanning en actief.

Ik heb genoten.

Een sportieve vakantie in Gods schepping , met elkaar genieten.

Beschrijf je reiservaring

Een "turbulente" treinreis. Een schitterende tijd in de natuur, veel inspanning. Ontspanning door te genieten van uitzichten en door het met elkaar te beleven. Mooi om met elkaar de Schepper te zien in deze schitterende omgeving.

Lisette

Goed georganiseerde vakanties, leuk uitgezochte plekken.

Beschrijf je reiservaring

Leuk, we hadden een hele leuke groep, fijne reisleiders en een afwisselend programma.

Fijne reisorganisatie met een breed reisaanbod voor christenen.

Beschrijf je reiservaring

Fantastische wandelervaring in een voor mij volkomen nieuw gebied. Het was heerlijk om mijn hoofd helemaal leeg te lopen, te genieten van de prachtige natuur en een aantal mooie bergtoppen te beklimmen. Fijn om op reis te zijn met mede-christenen en het gezellig te hebben met elkaar.

Gezellig met een groep christenen eenvoudige en leuk dingen ondernemen op vakantie.

Beschrijf je reiservaring

Was leuk. Goede reisleiding en prima camping.

Joost

Respectvolle omgang, met geloofsverdieping en gelijkgestemden.

Beschrijf je reiservaring

Het ritme was goed, we hebben lekker gekampeerd. Niet teveel moderne dingen, lekker mens en wandelgericht.