Beschrijf je reiservaring

Het was een prima reis, we hebben veel gewandeld, maar er was af en toe ook de mogelijkheid om wat anders te doen. Het was een prachtige natuur.

single

Een reis met een groep mensen bij wie je snel herkenning vindt omdat je allemaal christen bent en bewust voor de reis hebt gekozen.

Beschrijf je reiservaring

het was mijn eerste singlereis en die is me goed bevallen. Het verliep allemaal zonder veel tegenslag of strubbelingen.

Reisorganisatie die actieve reizen naar niet al te toeristische gebieden aanbied, in kleine groepen met ruimte voor ideeën en wensen van deelnemers. Het christelijke karakter is duidelijk maar...

Beschrijf je reiservaring

Mooie reis naar een prachtig, rustig gebied. Midden in de bergen, zonder auto’s geeft een echt vakantiegevoel. Er zijn prachtige wandelingen te maken en rondom het huis is genoeg ruimte om zelf een beetje rond te dwalen, bosbessen te plukken en aan het beekje te zitten.

Fris!

Beschrijf je reiservaring

Erg genoten, goede combi van sportiviteit wandelen, enorme schoonheid van de natuur ( bergen). Gezellige groep, ruimte om te kiezen in programma en invulling van tijd. Volwassen.

Lekkah zeilen

Beschrijf je reiservaring

Hele leuke reis veel geleerd en toffe mensen!

Amarant is een goede reisorganisatie die veel variatie heeft, met de reizen en ook niet te veel geld kost.

Beschrijf je reiservaring

Mijn reiservaring is positief. Ik ben weer uitgerust en ik heb veel mooie en leuke dingen gedaan in de vakantie.

Een reisorganisatie die een en ander regelen voor groepsreizen

Als een prettige, gezellige organisatie om mee op reis te gaan.

Beschrijf je reiservaring

Het was een fijne reis! Fijne, gezellige groepsgenoten: we waren echt een groep ondanks we met zijn 17en waren. De omgeving was prachtig! Ik heb daar ontzettend van genoten! Echt tot rust gekomen.

Jan Scholten

Op ontdekkingsreis met respect voor elkaar en de natuur.

Beschrijf je reiservaring

Ik ben mee geweest op reis naar Noorwegen. Hier hebben we op twee plaatsen 6 dagen verbleven. Noorwegen is een schitterend land en als je van natuur, wandelen en fietsen houdt moet je hier naar toe. Voor mij sprong er vooral uit, de gletsjertocht, de hike over de Romsdalseggen en natuurlijk het zwemmen in de bergmeren en de bbq.

Avontuurlijk, sportief en uitdagend. Mooi om met christenen op pad te gaan en dat te delen.

Beschrijf je reiservaring

De Türracher Höhe in Oostenrijk was de bestemming van een perfecte reis.
De reisleider zorgde voor een weloverwogen opbouw in niveau bij bergwandelingen.
Daarnaast was er voldoende ruimte voor eigen initiatief.