Marije Bos

X

Beschrijf je reiservaring

Op zich een prima vakantie. Een hele fijne groep en mooie mensen. Echter viel de organisatie mij tegen. Vanuit amarant weinig informatie gehad en de meeste informatie was niet up to date. Spullen... Op zich een prima vakantie. Een hele fijne groep en mooie mensen. Echter viel de organisatie mij tegen. Vanuit amarant weinig informatie gehad en de meeste informatie was niet up to date. Spullen aangeschaft die totaal niet nodig bleken te zijn. Oftewel onnodige kosten gemaakt.
De reisleiding was niet goed genoeg voorbereid en de communicatie liep vaak mis.
Ik ben een aantal keer goed beledigd en dat zit mij nog steeds een beetje dwars.
Ook voelde het meer alsof ik op een tienerkamp was. Weinig vrije tijd en een keuze maken zat er niet in.
Met het budget werd totaal geen rekening gehouden. Naar mijn idee werd er met mijn geld gesmeten.
Ik vraag mij nog steeds af waar de 940 euro die ik betaald heb.

Marlies van den Hil

Vakanties voor christenen

Beschrijf je reiservaring

Fantastische week gehad waarin heb genoten van het gezelschap en Frankrijk.

Harriet Spakman

Kleine christelijke rugzak vakantie

Beschrijf je reiservaring

Prima. Lekker er tussen uit. Kamperen is leuk. Groep gezellig.
Programma was niet te vol (op tijd terug om avond eten te kunnen koken) zelfs een paar keer uit mijn boek kunnen lezen.

René

Christelijke reisorganisatie voor actieve groepsreizen

Beschrijf je reiservaring

Ik heb een gezellige, actieve vakantie gehad in een mooi natuurgebied. Er was een goede sfeer onderling.

Ruben de Gelder

Een aanrader, leuke groep, locatie en activiteiten

Maria van Middelkoop

Zeker aan te raden als je naar het buitenland wilt

Beschrijf je reiservaring

het was erg gezellig en een leuke ervaring om te beleven. Ik heb er ook een paar leuke vrienden aan over gehouden

Lloyd Geenen

Goede georganiseerde christelijke reis.

Beschrijf je reiservaring

Ik heb er een erg goede ervaring aan overgehouden. Goed verzorgde reis, goede & leuke reisleidster, meer dan voldoende gezellige activiteiten en goede inhoudelijke overdenkingen.

Wim Dorsman

Gezellige reizen en je hebt vaak direct een klik met de mensen die meegaan.

Beschrijf je reiservaring

Prachtige vakantie, mooi weer, lekker wandelen en een leuke groep.

Zwitserland, Ritzingen

Fris

intensief

Jasmijn

Een chille, leuke, mooie en actieve ervaring elk jaar opnieuw! Love it!

Beschrijf je reiservaring

Ik vond het dit jaar weer super leuk. Eten was goed en er was goed veel fruit en koekjes voor onderweg , de groep was leuk en we deden afwisselende activiteiten.