Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Dennis van Evert

ALV Productions is een bedrijf die haar klanten centraal stelt. In goede gesprekken worden de wensen van de klant opgenomen waar een persoonlijke offerte aan wordt gebonden. Dit werkt erg prettig,... ALV Productions is een bedrijf die haar klanten centraal stelt. In goede gesprekken worden de wensen van de klant opgenomen waar een persoonlijke offerte aan wordt gebonden. Dit werkt erg prettig, en ook de uitvoering van de techniek is altijd perfect!

De persoonlijke benadering is perfect. De wensen van de klanten worden ook door vertaald naar het eindproduct.

Matthijs de Graaf

Wij huren vaak verschillende producten voor onze studentenvereniging. Dit kunnen simpele lampjes zijn, of heel specifieke zaken voor een bepaald vraagstuk (zoals het opzetten van een eigen... Wij huren vaak verschillende producten voor onze studentenvereniging. Dit kunnen simpele lampjes zijn, of heel specifieke zaken voor een bepaald vraagstuk (zoals het opzetten van een eigen radiostation). ALV is altijd snel met de communicatie en denkt graag met ons mee. Ook als het budget wat beperkt is, is er altijd een mooie oplossing te vinden voor ons probleem.

Snel met reageren
Betrouwbaar advies
Goede prijs/kwaliteit verhouding

Sommige lampen van de Par56 fourbars zijn soms van slechte kwaliteit, en het is niet altijd duidelijk welke filters er meekomen.
Soms worden dingen geleverd die niet helemaal goed werken,...
Soms worden dingen geleverd die niet helemaal goed werken, echter is vervanging snel geregeld!

St. Brainstorm Festival

Wordt meteen geholpen en medewerker helpt ook nog met inladen. Top!

Alv was moeilijk te vinden. Bord bij de straat zou uitkomst bieden. Of foto op website waar je precies moet zijn.

Parties and More

Rijksmuseum voor Volkenkunde

Algemeen goed

Goede en vlotte communicatie.
Komt afspraken na.
Goed onderhouden apparatuur.
Gaat met z’n tijd mee.
Concurrerende prijzen.

Meer oog voor afwerking zou een vooruitgang zijn.

ALSV Quintus

Fijne samenwerking

Fijne samenwerking, vooral met Gijs.

Museum Boerhaave

Kundig, flexibel en meedenkend. Zeer begaan met de belangen van de cliént

Zoals reeds bij punt 1 vermeld.......

Vooralsnog NEEN

Pieterskerk Leiden

Positief: snel en flexibel

snel en flexibel

tot vorig jaar wel eens problemen gehad met defecten aan materialen: slippende rem handtakel en defect beamerscherm.

Kris Naturalis

Zeer prettige verstandhouding. Het meedenken en de flexebiliteit zorgen er voor dat ALV een zeer goede relatie is van Naturalis.

Flexibel, correct, pro-actief en zeer klantgericht.

Ik zou persoonlijk altijd iemand op kantoor houden die beslissingen kan nemen.

odessa

Plezierig