Offerte
Nazorg
Communicatie

heineken

Goede ervaring voor 2e jaar op rij

goede apparatuur, op tijd en prima verzorgd.

Vrij jonge mensen, mogelijk met wat weinig ervaring?

m.

Prima. Vriendelijke, deskundige en snelle service.

jeroen

Voor grote evenementen en festivals neem ik al jaren lang goederen van ALV Productions. Jong bedrijf met een mooie ambitie.. Ik zeg investeer in deze gasten!

- Scherpe prijs
- Professioneel
- Flexibel
- Mooie merken

Website mag wel frisser en moderner

Prowareness

Wij hebben met ALV verschillende events georganiseerd. Van kleinschalige beurzen, tot openingen en grote events met 200 personen zowel op binnen als buitenlocaties.

Frames

Het is goed dat ze eerst langs komen voordat ze een offerte maken. Hierdoor kun je duidelijk je wensen kenbaar maken.

Goed bereikbaar. Een vast aanspreekpunt en snelle reactie.

De offerte is voor niet-technici onduidelijk. Er staan technische data op, waardoor het niet overzichtelijk is wat je precies besteld

Marco Buitelaar

Nu voor de vijfde keer met dit bedrijf samengewerkt voor een grote toneel/muziek produktie, alle keren tot volle tevredenheid. Vooral opvallend is de drive om iets goeds neer te zetten, en hiervoor... Nu voor de vijfde keer met dit bedrijf samengewerkt voor een grote toneel/muziek produktie, alle keren tot volle tevredenheid. Vooral opvallend is de drive om iets goeds neer te zetten, en hiervoor de offerte (binnen grenzen) aan te passen vwb inhoud.

deskundig personeel, up to date apparatuur, goede en persoonlijke communicatie, gerichtheid op klanttevredenheid en een mooi totaalresultaat.

ik kan ze niet verzinnen

Leidato

Positief en professioneel!

Meedenken, flexibel, van aanpakken weten.

Nee weet niet iets zodanig te vermelden.

BVLGARI Parfums Benelux

De samenwerking met ALV Productions is voor BVLGARI Parfums op alle vlakken een succes geweest. Het personeel is heel meegaand, denkt mee en is niet te beroerd om ook met andere dingen te helpen,... De samenwerking met ALV Productions is voor BVLGARI Parfums op alle vlakken een succes geweest. Het personeel is heel meegaand, denkt mee en is niet te beroerd om ook met andere dingen te helpen, zij zetten alles in het werk om te zorgen dat de avond een succes word. Alles werd ook netjes op tijd opgebouwd en afgebouwd, zo een goede service kom je tegenwoordig niet meer zo snel tegen!

Graag wil ik Vincent in het bijzonder bedanken voor zijn hulp bij de training in Rotterdam, waar hij ons heeft geholpen met wat technische mankementen, zodat alles uiteindelijk goed is verlopen.

Nee, geen verbeterpunten of tips.

glasbergen

Huur geluidsapparatuur

C&R

Snelle service top kwaliteit

Goed bedrijf, value for money