Communicatie
Resultaat
Nazorg

Studio Liaan

Goed, betrouwbaar, meedenkend, flexibel

Ze geven het gevoel dat alles mogelijk is, dat is onbetaalbaar.

EL CID/Vademecumcommissie

Een fijne samenwerking. hebben altijd de tijd genomen om alle zaken goed door te spreken.

goede communicatie en goed bereikbaar.

Yung Lie

Zeer goed! snel en kundig

Reumafonds

ALV productions heeft de techniek verzorgd tijdens een boekpresentatie van het reumafonds in Hortus botanicus Leiden. Dit hebben zij zeer kundig gedaan. Goed advies gekregen. Goede ondersteuning van...

Heel eerlijk in de offertefase meegedacht waar ik nog kon besparen omdat ik boven mijn begroting zat.

KNZB/ ingevuld door DW Griffioen

Ondanks de korte samen werking tot nu toe, hebben we al een prima samen werking.
Er was veel begrip voor de apparatuur die we nodig hadden en alles is goed geleverd.

Juiste apparatuur die wij nodig hadden.
Goede afspraken en communicatie
Goed telefonisch bereikbaar als er problemen zijn.

SummerJazz Festival

SummerJazz Festival

Ik vond de offerte dit jaar wat aan de dure kant, maar dat heeft zich zeker uitbetaald in een meer professionele set, waarover veel complimenten. Ik begrijp ook dat dit een meer reeele prijs is en dat met de verdere ontwikkeling van ALV op een gegeven moment niet alles meer voor een promotieprijs gedaan kan worden.

heineken

Goede ervaring voor 2e jaar op rij

goede apparatuur, op tijd en prima verzorgd.

m.

Prima. Vriendelijke, deskundige en snelle service.

jeroen

Voor grote evenementen en festivals neem ik al jaren lang goederen van ALV Productions. Jong bedrijf met een mooie ambitie.. Ik zeg investeer in deze gasten!

- Scherpe prijs
- Professioneel