Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

RWV Advocaten

Prettig contact, denken goed mee, snel en deskundig

Luisteren en denken goed naar/mee met de klant.

Het prijskaartje is wat aan de hoge kant

Studio Liaan

Goed, betrouwbaar, meedenkend, flexibel

Ze geven het gevoel dat alles mogelijk is, dat is onbetaalbaar.

- Enkele lampen zijn wat verouderd, zouden vervangen mogen worden tbv van de licht-kwaliteit.
- Per mail niet altijd even snel reactie

EL CID/Vademecumcommissie

Een fijne samenwerking. hebben altijd de tijd genomen om alle zaken goed door te spreken.

goede communicatie en goed bereikbaar.

Alles was natuurlijk pas op het laatste moment rond. Het zou fijn zijn als er eerder bekent was geweest Hoe laat jullie op locatie aanwezig zouden zijn.

Yung Lie

Zeer goed! snel en kundig

Reumafonds

ALV productions heeft de techniek verzorgd tijdens een boekpresentatie van het reumafonds in Hortus botanicus Leiden. Dit hebben zij zeer kundig gedaan. Goed advies gekregen. Goede ondersteuning van...

Heel eerlijk in de offertefase meegedacht waar ik nog kon besparen omdat ik boven mijn begroting zat.

Offerte duidelijker maken qua apparatuur. NIet voor iedereen is duidelijk wat een Sysrack XTA 444 is;)

KNZB/ ingevuld door DW Griffioen

Ondanks de korte samen werking tot nu toe, hebben we al een prima samen werking.
Er was veel begrip voor de apparatuur die we nodig hadden en alles is goed geleverd.

Juiste apparatuur die wij nodig hadden.
Goede afspraken en communicatie
Goed telefonisch bereikbaar als er problemen zijn.

Bij het ophalen van de installatie een juist mobiel nummer mee geven aan de chauffeur, van het contact persoon

SummerJazz Festival

SummerJazz Festival

Ik vond de offerte dit jaar wat aan de dure kant, maar dat heeft zich zeker uitbetaald in een meer professionele set, waarover veel complimenten. Ik begrijp ook dat dit een meer reeele prijs is en dat met de verdere ontwikkeling van ALV op een gegeven moment niet alles meer voor een promotieprijs gedaan kan worden.

Het blijkt dat onze stroomvoorziening niet goed aansloot bij de belasting van het hoofdpodium. Ook gaf Lucas aan het lastig te vinden te werken met een stroomplan dat door een ander was uitgedacht. We zouden het waarschijnlijk samen beter doen door beter over het stroomplan te communiceren of dit weer geheel uit te besteden aan ALV

heineken

Goede ervaring voor 2e jaar op rij

goede apparatuur, op tijd en prima verzorgd.

Vrij jonge mensen, mogelijk met wat weinig ervaring?

m.

Prima. Vriendelijke, deskundige en snelle service.