Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Babs van Houten

Overall, een hele fijne en flexibele ervaring gehad met ALV. Bij dit event kwamen er op een korte termijn wat challenges om de hoek kijken (ruimte, budget, programma) dit hebben zij elke keer weer... Overall, een hele fijne en flexibele ervaring gehad met ALV. Bij dit event kwamen er op een korte termijn wat challenges om de hoek kijken (ruimte, budget, programma) dit hebben zij elke keer weer met beide handen opgepakt en tot in de puntjes goed uitgevoerd. Daarbij zijn het ook hele fijne mensen om mee te werken, positief, meedenken en open en eerlijk! Ze willen er echt samen iets van maken.

Erg professionele club, die overal een stapje extra in zet en zelfs met verassende extra's en speciale effecten naar het event komt.

Keep it going!

Fit For Free Beheer B.V.

We hebben dit bedrijf ingezet bij een meeting op ons hoofdkantoor. Dit was voor ons nieuw, meestal maakte we gebruik van een eigen scherm. Ze hebben meerdere schermen geleverd bij een meeting. De... We hebben dit bedrijf ingezet bij een meeting op ons hoofdkantoor. Dit was voor ons nieuw, meestal maakte we gebruik van een eigen scherm. Ze hebben meerdere schermen geleverd bij een meeting. De reacties waren zeer positief. Iedereen kon het nu goed zien en horen.

Flexibiliteit, weten goed om te gaan met laatste zaken en eigen improvisatie vanuit ons, werken netjes, ruimen alles netjes op

op dit moment geen punten te noemen

UVS

Goed ervaring met dit bedrijf. Snelle offerte. Goede prijs. Zorgeloze afwikkeling. En het podium wat werd afgeleverd was top.

Snelle communicatie. Probleemloze levering. Goede afspraken. Scherpe prijzen.

Marloes&Co

Fijne samenwerking, flexibel en vakkundig

Klantvriendelijk en meedenkend

Suzanne Knigge

Goed! Flexibel en gaan een straatje om voor de klant. Snel, duidelijk, officieel maar prettig informeel.

Sneller borg terug

David Nieuwenburg

Deskundig bedrijf met keurige medewerkers

Deskundig, nette medewerkers, verzorgde materialen

De offerte en factuur mag van mij wat gespecificeerder.

Peter Huppes / Vorm aan fantasie

Ik had gordijnen gehuurd.

Redelijk snelle reactie op vragen via de email. Redelijke prijzen en een vriendelijke toon.

Ik had gordijnen gehuurd. Daar hadden wel ophang lintjes o.i.d. bijgeleverd kunnen worden.

A.L.S.V. Quintus

Een fantastisch bedrijf waar ik graag mee samenwerk.

Hands-on, goede communicatie, mooie samenwerking en meedenk-vermogen. Goede apparatuur en al jaren een trouwe partner, met reden!

Geen verbeterpunten, houdt de bedrijfsvoering zoals die is: top!

Stukafest

Zeer positief

Enorm professioneel, alles op tijd en helemaal in orde

Leerlingenbestuur Uno Sumus Animo

Als leerlingenbestuur huren wij bij ALV. Ook voor de kleinere klanten is dit een goede verhuurder die met je meedenkt en waar je altijd terecht kan.

Duidelijke site met een gemakkelijke manier van offertes aanvragen. Na het plaatsen van de bestelling goed contact met ALV. Ze geven ook adviezen als ze zien dat je iets hebt gemist bij de bestellign.

In sommige situaties komt vragen stellen via een chat app zoals Whatsapp beter uit.