Roland

Tot dusverre geen klachten

misschien iets meer foto's van de horloges van div aanzichten.

Na het zoeken op google naar een bepaald model horloge.

Super!

Google

Gewoon zoals het hoort, bestelling op tijd binnen, duidelijke informatie op de site en goed bereikbaar via de telefoon en chat!

Google.nl

Milo

Hele goede service. Ik had een wens mbt leverdatum en daar werd alles voor in het werk gezet, telefonisch op de hoogte gebracht van de status en voortzetting. Kortom: enorm klantgericht.

Pop-up of iets dergelijks met informatie over vertraging in levertijd ivm vakantie periode. Hier had ik in eerste instantie gene informatie over gezien.

Google.

Uitstekend

Marktplaats

Handige site, leuke kortingen. Heb alleen nooit behoefte aan o gevraagde hulp. Vooral niet als de hulp mijn vragan niet kan beantwoorden

Geen ongevraagd advies

Zelf googelen

sjaak edelschaap

Duidelijke site, scherpe prijzen, snel in huis

via marktplaats

Zeer goed. Het Door mij bestelde horloge bleek uitverkocht. De gebode service om dit probleem op te lossen was uitstekend!

Piet

Zeer klantvriendelijk bedrijf! Ik had een horloge besteld welke direct defect was bij aankomst(batterij was kapot). De kosten van de reparatie werd volledig vergoed door Altijdhorloge.nl! Tevens... Zeer klantvriendelijk bedrijf! Ik had een horloge besteld welke direct defect was bij aankomst(batterij was kapot). De kosten van de reparatie werd volledig vergoed door Altijdhorloge.nl! Tevens belde men me een week later ook nog eens op om te vragen of het horloge inmiddels weer helemaal functioneel is en of ik tevreden ben, echt top! Hier staat de klant echt op nummer 1

Bart

Prima eerste ervaring.