Rob

2 keer een horloge besteld, wat helaas net niet meer op voorraad was. Wel moet ik zeggen dat dit daarna prima opgelost is op een hele prettige professionele wijze. Al met al dik tevreden, en een... 2 keer een horloge besteld, wat helaas net niet meer op voorraad was. Wel moet ik zeggen dat dit daarna prima opgelost is op een hele prettige professionele wijze. Al met al dik tevreden, en een heel mooi horloge voor een hele goede prijs. Daar was het mij uiteindelijk ook om te doen.

Ik zou meer selectiemogelijkheden willen bij het kiezen van een horloge. Niet alleen op merk, maar bijvoorbeeld ook op 10 ATM, 20 ATM. Nu moet ik via de merken hiernaar op zoek.

Ik had een spinnaker horloge gezien, hierop gezocht en zo kwam ik op altijdhorloge.nl

Tim

Zeer goed.

Website sneller aanpassen aan aanbod. Ik bestelde een horloge, de volgende dag kreeg ik telefoon dat het er niet meer was en mocht direct voor dezelfde prijs een ander (zelf duurder) kiezen. Dit... Website sneller aanpassen aan aanbod. Ik bestelde een horloge, de volgende dag kreeg ik telefoon dat het er niet meer was en mocht direct voor dezelfde prijs een ander (zelf duurder) kiezen. Dit vond ik zeer goed en vriendelijk.
Echter staat er 10 dagen later nog steeds op de website dat ze men eerste keuze nog hebben.

Puur geluk, ik zocht wat rond en kwam bij altijdhorloge.nl terecht.

Zeer goed

Heb gezocht via Google

boumans

Hele snelle levering. alles goed verpakt.
alleen nog ff afwachten hoe de betaling via afterpay verloopt?

toch nog wat meerdere fotos van de horloges. van de achterkant / polsbandje en sluiten zie je vaak weinig foto`s.

Claudia

Goede service, snelle reactie en levering

via google

Super!!! Bestelling was heel snel binnen

Internet

Janssen

Dit was de eerste keer dat ik deze site bezocht. Duidelijk en genoeg gedetailleerde foto's en informatie over het product.

ga zo door dan zullen wij vast nog eens een horloge bij jullie kopen.

via zoeksite

Na mijn bestelling dezelfde dag nog gebeld met de melding dat het horloge in Nederland niet meer leverbaar was.
Hierdoor zou het 2 tot 3 weken duren voordat ik mijn horloge had maar kreeg het al binnen twee weken thuis bezorgd.
Grote klasse vind ik dat.
Super service en erg klantvriendelijk.

Google

Kevin b