John Orlemans

Prima snelle afhandeling van mijn bestelling. Wel werd ik ''s morgens vroeg met de (overbodige) vraag wat mijn huisnummer was, verrast! Er werd duidelijk even gecheckt of het wel een bestelling van... Prima snelle afhandeling van mijn bestelling. Wel werd ik ''s morgens vroeg met de (overbodige) vraag wat mijn huisnummer was, verrast! Er werd duidelijk even gecheckt of het wel een bestelling van J. A. Orlemans was. Hulde.

Nee.

Reclame op het internet bij een gratis spelletje.

Ik heb een horloge gekocht wat niet voldeed aan de verwachtingen, ze hebben mij uitstekend geholpen met het krijgen van een horloge wat wel aan de verwachtingen voldeed.

googelen

Perfect en erg klantvriendelijk.
Horloge gezien, gebeld of die op voorraad was en een getipt in verband met een snelle levering.
Nu nog afwachten of de jarige het horloge ook zo mooi...
Perfect en erg klantvriendelijk.
Nu nog afwachten of de jarige het horloge ook zo mooi vindt.

Horloge merk en type gegoogled en toen kwam de site maatvoeren als een van de goedkoopste aanbieders.

Een bestelling gedaan deze is keurig afgehandeld en snel geleverd

Hoewel de prijzen voor de producten scherp zijn en inderdaad vaak het laagst zijn de opgegeven adviesprijzen heel vaak uit de luchtgegrepen en veel hoger dan de officiele importeurs aangeven. Wees... Hoewel de prijzen voor de producten scherp zijn en inderdaad vaak het laagst zijn de opgegeven adviesprijzen heel vaak uit de luchtgegrepen en veel hoger dan de officiele importeurs aangeven. Wees hierin eerlijk en realistiesch!!

Reactie Altijdhorloge.nl:

Beste,
Bedankt voor uw feedback/beoordeling.
Beste,
Bedankt voor uw feedback/beoordeling.
De adviesprijzen ontvangen wij altijd van onze distributeurs. Aangezien er voor een merk verschillende inkoopkanalen en distributeurs zijn, kan de adviesprijs soms afwijken.
Het is dan afhankelijk van welke adviesprijzen wij door krijgen. Deze bepalen wij niet zelf.
Natuurlijk is de verkoopprijs de belangrijkste prijs omdat deze aangeeft wat u gaat betalen.
Desiree van den Dungen-Aarts
Altijdhorloge.nl

ramnath

Vrienden

Miranda V

Uitstekend!

Gabriëlse

Verrassend heldere webshop. Duidelijke tracking en goede transport verpakking. Blij met mijn eerste aankoop.

Robert

Gezocht op het net,en kwam zo op de site terecht.

Deborah

Zeer tevreden mooie horloge en snelle levering.

Was zomaar aan het zoeken toen kwam ik bij julie uit.

Super