Rik Tempelaars

Heb er een horloge gekocht.

Wou een horloge kopen en kwam bij google op hun site uit.

Snelle levering en verzekert verzonden

Al zoekent op invicta bolt klokjes

Ahmet Ocak

Goede service en heel snel in ontvangst

Niks

Via google gezocht naar goedkope horloges zo ben ik terecht gekomen bij jullie en het was het ook waard

J. Van der bolt

Prima bedrijf om te bestellen alleen jammer dat ze de voorraad niet direct kunnen bijwerken op de website.

Zorg dat de voorraad direct bijgewerkt kan worden dit voorkomt dubbele bestellingen en teleurstelkingen.

Internet

bakker e

Uitstekend

nee

zoeken op internet

Horlogefreak.nl

Dit is de eerste keer dat ik iets besteld heb. Jammer genoeg ging het direct mis. Het zou naar verzendadres gestuurd worden. Voor mij belangrijk ivm voorbereiden verassing. Jammer genoeg heeft men... Dit is de eerste keer dat ik iets besteld heb. Jammer genoeg ging het direct mis. Het zou naar verzendadres gestuurd worden. Voor mij belangrijk ivm voorbereiden verassing. Jammer genoeg heeft men het horloge naar het factuuradres ipv verzendadres gestuurd. Jammer, had niet gehoeven als men beetje had opgelet.

PayPal in betaalmogelijkheid opnemen.

Via internet zoekopdracht. Mijn attentie werd getrokken door scherpe dagaanbieding.

Reactie Altijdhorloge.nl:

Geachte klant,
Bedankt voor uw feedback.
Onze welgemeende excuses voor het feit dat u uw bestelling op uw factuuradres heeft ontvangen i.p.v. uw aflever adres.
We hebben inmiddels...
Geachte klant,
Bedankt voor uw feedback.
We hebben inmiddels interne maatregelen getroffen, dat dit niet meer kan voorkomen.
Nogmaals onze excuses hiervoor.
Desiree van den Dungen-Aarts
Altijdhorloge.nl

Heel goed

Ja

John Orlemans

Prima snelle afhandeling van mijn bestelling. Wel werd ik ''s morgens vroeg met de (overbodige) vraag wat mijn huisnummer was, verrast! Er werd duidelijk even gecheckt of het wel een bestelling van... Prima snelle afhandeling van mijn bestelling. Wel werd ik ''s morgens vroeg met de (overbodige) vraag wat mijn huisnummer was, verrast! Er werd duidelijk even gecheckt of het wel een bestelling van J. A. Orlemans was. Hulde.

Nee.

Reclame op het internet bij een gratis spelletje.

Ik heb een horloge gekocht wat niet voldeed aan de verwachtingen, ze hebben mij uitstekend geholpen met het krijgen van een horloge wat wel aan de verwachtingen voldeed.

googelen

Perfect en erg klantvriendelijk.
Horloge gezien, gebeld of die op voorraad was en een getipt in verband met een snelle levering.
Nu nog afwachten of de jarige het horloge ook zo mooi...
Perfect en erg klantvriendelijk.
Nu nog afwachten of de jarige het horloge ook zo mooi vindt.

Horloge merk en type gegoogled en toen kwam de site maatvoeren als een van de goedkoopste aanbieders.