Goed. Duidelijk.

Geeft duidelijkeen informatie over het verloop van de bestelling

Lennart

Duidelijke en snelle service+ mooie prijs

Snelle duidelijke service+ snelle levering+ mooie prijzen

Via google, ik was op zoek naar een bepaald horloge en die was hier het goedkoopst.

Mooie horloges, snelle levering.

via het horlogemerk van het horloge van m'n broer, opgezocht via Google

Weidema

Prima ervaring. Wilde het horloge ivm vakantie later hebben en werd precies op de afgesproken datum geleverd.

Nvt

Zoeken op type horloge.

Snelle levering, scherpe prijs,

Na het plaatsen van een order, de klant per mail informeren dat deze ontvangen is en verwekt zal worden.

Na het invoeren van het artikelnummer van het gewenste horloge op de site Altijd horloge gekomen .

Reactie Altijdhorloge.nl:

Geachte Anoniem,
Bedankt voor uw feedback.
Geachte Anoniem,
Bedankt voor uw feedback.
U ontvangt van ons een email bij het aanmaken van een account, bij het plaatsen van de bestelling en bij het verzenden van uw bestelling. Vervolgens ontvangt u de track & trace code in een volgende e-mail.
Vervelend dat u deze niet heeft ontvangen. Wellicht dat onze email in uw spamfilter is blijven "hangen".
Bedankt in ieder geval voor de tip. We zullen het nauwlettend volgen, of het vaker gebeurd.

Edward

Mijn ervaring is heel positief,snelle levering en lage prijzen,top!

Google

Goede service nette afhandeling nu voor de tweede keer met tevredenheid weer een mooie invicta gekocht

Via google op zoek naar een betrouwbare invicta leverancier

Stijn Kamp

Prettig, effectief, goed.

Via het zoeken naar een bepaald model op google.

James

Had horloge besteld voor mijn zoon zijn verjaardag. Ik werd keurig gebeld dat door een feestdag on Italië het horloge niet op tijd zou konen. Altijd horloge Heeft er toen voor gezorgd dat het... Had horloge besteld voor mijn zoon zijn verjaardag. Ik werd keurig gebeld dat door een feestdag on Italië het horloge niet op tijd zou konen. Altijd horloge Heeft er toen voor gezorgd dat het bijgeleverde kado, wat wel op voorraad was, apart werd verzonden zodat we iig iets hadden om te geven. Super van ze.

Via google