Snelle levering, scherpe prijs,

Na het plaatsen van een order, de klant per mail informeren dat deze ontvangen is en verwekt zal worden.

Na het invoeren van het artikelnummer van het gewenste horloge op de site Altijd horloge gekomen .

Reactie Altijdhorloge.nl:

Geachte Anoniem,
Bedankt voor uw feedback.
Geachte Anoniem,
Bedankt voor uw feedback.
U ontvangt van ons een email bij het aanmaken van een account, bij het plaatsen van de bestelling en bij het verzenden van uw bestelling. Vervolgens ontvangt u de track & trace code in een volgende e-mail.
Vervelend dat u deze niet heeft ontvangen. Wellicht dat onze email in uw spamfilter is blijven "hangen".
Bedankt in ieder geval voor de tip. We zullen het nauwlettend volgen, of het vaker gebeurd.

Edward

Mijn ervaring is heel positief,snelle levering en lage prijzen,top!

Google

Goede service nette afhandeling nu voor de tweede keer met tevredenheid weer een mooie invicta gekocht

Via google op zoek naar een betrouwbare invicta leverancier

Stijn Kamp

Prettig, effectief, goed.

Via het zoeken naar een bepaald model op google.

James

Had horloge besteld voor mijn zoon zijn verjaardag. Ik werd keurig gebeld dat door een feestdag on Italië het horloge niet op tijd zou konen. Altijd horloge Heeft er toen voor gezorgd dat het... Had horloge besteld voor mijn zoon zijn verjaardag. Ik werd keurig gebeld dat door een feestdag on Italië het horloge niet op tijd zou konen. Altijd horloge Heeft er toen voor gezorgd dat het bijgeleverde kado, wat wel op voorraad was, apart werd verzonden zodat we iig iets hadden om te geven. Super van ze.

Via google

Rik Tempelaars

Heb er een horloge gekocht.

Wou een horloge kopen en kwam bij google op hun site uit.

Snelle levering en verzekert verzonden

Al zoekent op invicta bolt klokjes

Ahmet Ocak

Goede service en heel snel in ontvangst

Niks

Via google gezocht naar goedkope horloges zo ben ik terecht gekomen bij jullie en het was het ook waard

J. Van der bolt

Prima bedrijf om te bestellen alleen jammer dat ze de voorraad niet direct kunnen bijwerken op de website.

Zorg dat de voorraad direct bijgewerkt kan worden dit voorkomt dubbele bestellingen en teleurstelkingen.

Internet