Handige site, leuke kortingen. Heb alleen nooit behoefte aan o gevraagde hulp. Vooral niet als de hulp mijn vragan niet kan beantwoorden

Geen ongevraagd advies

Zelf googelen

sjaak edelschaap

Duidelijke site, scherpe prijzen, snel in huis

via marktplaats

Zeer goed. Het Door mij bestelde horloge bleek uitverkocht. De gebode service om dit probleem op te lossen was uitstekend!

Piet

Zeer klantvriendelijk bedrijf! Ik had een horloge besteld welke direct defect was bij aankomst(batterij was kapot). De kosten van de reparatie werd volledig vergoed door Altijdhorloge.nl! Tevens... Zeer klantvriendelijk bedrijf! Ik had een horloge besteld welke direct defect was bij aankomst(batterij was kapot). De kosten van de reparatie werd volledig vergoed door Altijdhorloge.nl! Tevens belde men me een week later ook nog eens op om te vragen of het horloge inmiddels weer helemaal functioneel is en of ik tevreden ben, echt top! Hier staat de klant echt op nummer 1

Bart

Prima eerste ervaring.

!e maal iets besteld, uitstekend verlopen

Henk

Ongelooflijk wat een goede service. Een Thomas Earnshaw bestelt en we kregen een telefoontje: of het uit kwam als het horloge eerder bezorgd kon worden. Dat zie je niet vaak bij webwinkels.

Geen. ga zo door

Frans

Klokje zoals beloofd. Snelle levering.

?