G. De Rijder

Keurig snelle levering en mooi alternatief geboden voor product wat niet op voorraad was.

Snelle telefonische reactie toen product niet leverbaar bleek en direct een goed alternatief geboden. Werd de volgende dag geleverd. Ik vond het prima zo!

K&A aadewaard

Prima service

duidelijke omschrijving

Om 3 uur 's nachts kreeg ik door dat de levering om half 8 smorgens zou zijn. (ps ik weet niet meer exact de tijden)
Ik denk dat U ook kunt begrijpen dat ik midden in de nacht niet meer...
Ik denk dat U ook kunt begrijpen dat ik midden in de nacht niet meer controleer of ik e-mail heb.

Rosanne wuis

Reina nap

Heb nog geen ervaring met uw bedrijf dit was de eerste aankoop maar de ervaring is dat ik vaker een aankoop zal doen de levering is precies aangekomen zoals jullie hadden gezegd

Zeer overzichtelijke website

Zo blijven

Henk Derks

7.5 jaar geleden heb ik een handoekradiator besteld die aan het roesten ging , volgens de bon zouden we 10 jaar garantie hebben. " Altijddegoedkoopste" voerde toen nog een andere naam. Zij vroegen... 7.5 jaar geleden heb ik een handoekradiator besteld die aan het roesten ging , volgens de bon zouden we 10 jaar garantie hebben. " Altijddegoedkoopste" voerde toen nog een andere naam. Zij vroegen ons om de gegevens van de bon per a-mail te verzenden. Kort daarna kreeg ik telefoon dat de radiator binnen 2 dagen geruild zou worden voor een nieuwe en dat is ook uitgevoerd.
Dit is top service!!!!!!!!!

Direct bereikbaar

Goede en snelle levering

De Buck

We hadden 6 radiatoren besteld bij altijd de goedkoopste, toen deze geleverd werden was ik niet thuis, wel onze aannemer.
De aannemer was druk aan het werk op het dak van onze nieuwe aanbouw...
De aannemer was druk aan het werk op het dak van onze nieuwe aanbouw en kon niet controleren of alles geleverd was, en heeft toen in goed vertrouwen een handtekening op de pakbon gezet.
Toen hij wel in staat was om de bestelling bestelling te controleren bleek de duurste radiator er niet bij te zitten.
Ik heb toen telefonisch contact met altijd de goedkoopste opgenomen en alles uitgelegd.
Zij hebben contact opgenomen met de transporteur en deze verzekerde hen dat alles afgeleverd zou zijn!!!!
Maar ipv dat ik te horen kreeg dat het nu ons eigen probleem was (omfat mijn aannemer ervoor getekend had) zei de medewerker van altijd de goedkoopste: we gaan niet moeilijk doen, we sturen meteen weer een nieuwe "geheel gratis" toe!!!!
Nou dat noem ik nog eens service!!!!

Bo de Buck
Rijopleiding de Buck
Stiphout.

Goed bereikbaar.
Uitstekende service.
Wanneer ze zeggen we bellen terug gebeurt dat ook.

Geen.

Drie radiatoren gekocht. Wees er op bedacht dat de levering zo snel gaat dat je het mailtje van de vervoerder (over het tijdstip van leveren) wel eens zou kunnen missen.

Als je eenmaal weet welke afmetingen je wilt, dan werkt het filter op de site prima. Heldere info over de verschillende capaciteiten van de radiatoren.

Ik zou graag in één keer een aantal filtermogelijkheden willen kiezen zonder dat de pagina ververst wordt. Mijn internetverbinding is erg langzaam en dan gaat het aanvinken wel eens mis ...

Ad Nierop

Heb een Thermrad compactplus radiator 400 X 3000 besteld en deze werd exact op de door mij gevraagde dag afgeleverd.
Er zou een mail worden gestuurd wanneer de radiator zou worden gebracht,...
Er zou een mail worden gestuurd wanneer de radiator zou worden gebracht, maar dat is niet gebeurd. Verder zeer goede ervaring.

Je kunt gelijk zien of een product op voorraad is. Als dat zo is wordt het product binnen een dag gelev erd of op een zelfgewenste datum.

Reactie Altijddegoedkoopste:

Geachte klant,
Het kan zijn dat de betreffende mail in uw spam map is terechtgekomen.
Team
Altijddegoedkoopste