Pieter

Prima, besteld en volgende dag in huis!

Snelle afhandeling

Ga zo door

AndyB

Komen afspraken na, prijs kwaliteit top, uitgebreid gamma.

Prijs kwaliteit zit goede en veel keuze

Verzendkosten verlagen

Arno

Afspraak is niet nagekomen v.w.b de afleverijd

overzichtelijke website

feedback geven over de bestelstatus en wensen omtrent levering

FENIX

Duidelijk

Prijs en snelheid

Isabelle van Es

Enorm slechte service

Indien jullie een leveringsbedrijf gebruiken, check dan eerst hoe de levering is. Dit bedrijf pleurt een bestelling van €3500 gewoon op de stoep en zoek het je verder maar uit hoe je het binnen... Indien jullie een leveringsbedrijf gebruiken, check dan eerst hoe de levering is. Dit bedrijf pleurt een bestelling van €3500 gewoon op de stoep en zoek het je verder maar uit hoe je het binnen krijgt. Het bedrijf zegt dat jullie hun niet betalen voor binnen brengen dus ik moet me bij jullie melden en jullie zeggen dat ik me bij het leveringsbedrijf moet melden. Van kastje naar de muur en terug. Ik heb bij jullie een bestelling gedaan dus meld ik me bij jullie. De klacht zou serieus worden opgenomen en ik zou een mail krijgen over de klacht. Nou niks ontvangen en niks meer gehoord. Ongelofelijk hoe jullie met de klanten omgaan! Als die bestelling neer was gezet en gestolen was, wat dan? Wiens verantwoording van het dan? Ik verwacht een fatsoenlijke oplossing van jullie!

Mwa

Duidelijke communicatie

Leverafspraken nakomen

Toine

Prima informatie ;ondersteunend en geduldig

Prijs kwaliteit verhouding is goed

Bij deze aankoop is alles prima verlopen; op naar de volgende!!

Eric

Ruim assortiment en snelle levering.

Ruim assortiment en snelle levering. Je wordt gebeld voor levering door chauffeur.

Levering is op aangegeven dag, zou er graag een tijdsindicatie bij willen (middag, ochtend).
Bij behorend materiaal is soms even zoeken zoals passend aansluit materiaal.
Tip; maak een...
Bij behorend materiaal is soms even zoeken zoals passend aansluit materiaal.
Tip; maak een lijst bij besteld product van passend of vaak bestelde materialen.

Bestelling en levering oké