Een open en transparant bedrijf

Vriendelijk geholpen,goede prijs kwaliteit verhouding

Hele aardige mensen en duidelijke uitleg , correcte afhandeling met de verkoop.

Klantvriendelijk !

Heel prettig contakt met de medewerkers van de vestiging Zwolle. Service en uitleg waren goed .

Gebeld voor een proefrit. De auto stond klaar en ik ben vriendelijk ontvangen. Auto gekocht met een half jaar dealergarantie. Dit geeft vertrouwen. De koop was een prettige ervaring!

Hoe kun je een gevoel aan het papier toevertrouwen? De eerste ontmoeting met maurice was aangenaam, transparant, open en eerlijk vandaar ook mijn terugkomst na een tweetal maanden. Uiteindelijk... Hoe kun je een gevoel aan het papier toevertrouwen? De eerste ontmoeting met maurice was aangenaam, transparant, open en eerlijk vandaar ook mijn terugkomst na een tweetal maanden. Uiteindelijk heeft dit geleid tot een aanschaf van een prachtige auto.
Kortom: ervaring goed vandaar ook een kleine gift in de vorm van een fries suikerbrood voor maurice.

Wat heel jammer is, is dat bij het sluiten van de koop er afgesproken is om een set winterbanden mee te leveren. Helaas is er niet bijgezegd dat dit gebruikte banden zijn.
Wat ik kwalijk vind...
Wat ik kwalijk vind is dat het gaat om 2 verschillende merken met banden uit 2016-2017-2018. Als ik dit van te voren had geweten dan hadden wij een andere discussie gehad over de koop. Achteraf voelt dit niet goed.

Wij wisten niet van het bestaan van Alphabet occasions. Na een aanvraag proefrit kwam het contact snel tot stand. ons contact persoon en uiteindelijke verkoper heeft naar onze wensen geluister en... Wij wisten niet van het bestaan van Alphabet occasions. Na een aanvraag proefrit kwam het contact snel tot stand. ons contact persoon en uiteindelijke verkoper heeft naar onze wensen geluister en meegedacht. Wij hebben ter vergelijking uiteindelijke meerdere modellen gezien.
Proefrit snel geregeld.
Een offerte laten opstellen en later terug voor een tweede proefrit. uiteindelijk de koop gesloten.
Onze auto is zoals beschreven echt in top staat zoals hij erbij stond en nu staat.

Wij hebben de koop.als.prettig ervaren, geen opdringerige verkopers en geen rare prijs constructies. De auto, een vw, kreeg een aflever inspectie bij de vw dealet en daarna 6 maanxen vw dealer garantie. elke vw dealer in de directe omgeving dus. Das een prettige garantie vorm.
Een trekhaak laten plaatsen via de vw dealer voor aflevering bleek goedkoper als via een internet handel.