8.7 / 10
1430 beoordelingen

1430 Reviews

10/10

Fijn bedrijf om een occasion te kopen. Je wordt niet onder druk gezet om snel te kopen en geen gehannes met afleverpakketten om de prijs nog hoger te krijgen. Wel goed advies en meedenken en een... Fijn bedrijf om een occasion te kopen. Je wordt niet onder druk gezet om snel te kopen en geen gehannes met afleverpakketten om de prijs nog hoger te krijgen. Wel goed advies en meedenken en een prettige afhandeling. Ik kan het 100% aanbevelen.

10/10

Prima zeer positief

9/10

Het autobedrijf heeft op mij een betrouwbare indruk achtergelaten. Zeer correct, vriendelijk en eerlijk advies gekregen.

9/10

Goede service, konden meerdere proefritten maken om een juiste keuze te maken .

10/10

Prettige ervaring en tot de een snelle aankoop en overeenkomst.

Alle afspraken zijn goed nagekomen en auto is heel snel in tip/top orde gemaakt.

Zeker een aanbeveling fijn...

Zeker een aanbeveling fijn personeel en prettig in de omgang/afspraken goed nageleefd en met een goed gevoel de auto in ontvangst gekregen/genomen.

7/10

De gekochte auto bleek bij aflevering een paar mankementen te hebben (wat kleine, 1 dure) wordt nu door alphabet druk aan gewerkt om dit op te lossen, heb er vertrouwen in!
Kan altijd wat...
Kan altijd wat gebeuren, als het maar netjes wordt opgelost.

9/10

Aardige mensen die de tijd voor je nemen. Af en toe een grapje, maar ook tijd om serieus te zijn (een auto kopen is een serieuze zaak uiteindelijk). Prima medewerking en antwoorden op de vragen. Erg... Aardige mensen die de tijd voor je nemen. Af en toe een grapje, maar ook tijd om serieus te zijn (een auto kopen is een serieuze zaak uiteindelijk). Prima medewerking en antwoorden op de vragen. Erg blij dat er geen opdringerige verkooptrucs zijn, maar dat de sterke kanten van het bedrijf keurig uitgelegd worden. De auto was niet direct beschikbaar (jammer) maar kreeg eerst nog een check/beurt bij de dealer (wel weer fijn). Al met al een goed gevoel over de aankoop en de weg er naar toe.

8/10

Betrouwbaar, transparant en klantvriendelijk.

9/10

Ik heb de Volvo v60 online gekocht. Best even spannend, maar gezien de vele positieve reacties toch gedaan. De auto werd eerst door dealer nagelopen en vervolgens op het afgesproken tijdstip bij mij... Ik heb de Volvo v60 online gekocht. Best even spannend, maar gezien de vele positieve reacties toch gedaan. De auto werd eerst door dealer nagelopen en vervolgens op het afgesproken tijdstip bij mij afgeleverd. Erg tevreden. Enige minpuntje was dat de standkachel niet via de sleutel kan worden geactiveerd, wat wel in de omschrijving stond.