Ontvangst ondanks Corona crisis heel goed. Route beschrijving voor proefrit, zeker als je in de omgeving, een super vondst. Verder v.w.b. onderhandelen en afwikkeling en afhandeling opleverpunten,... Ontvangst ondanks Corona crisis heel goed. Route beschrijving voor proefrit, zeker als je in de omgeving, een super vondst. Verder v.w.b. onderhandelen en afwikkeling en afhandeling opleverpunten, zeer goed. Afspraak m.b.t. aflevertijdstip ondanks kort tijdsbestek, zeer goed. Al met al een zeer tevreden klant

Goede service, meedenkend! Ga zo door

Leuk en gezellig bedrijf met leuke verkoper. Verkoper is begaand met de koper . Netjes alles afgehandeld en alles nagekomen. Geen negatieve dingen meegemaakt en aanrader voor iedereen.

Snelle reactie, complete informatie en vlotte totstandkoming van de aankoop van een auto. De medewerker nam goed de tijd voor me en had goede tips, ook voor de inruil van mijn eigen auto.

Super zoals gewoonlijk
Het is onze derde auto die we daar hebben gekocht

Ben top geholpen door de verkoper. Meneer Stoot geloof ik

Goed,
Goed,
Vriendelijke en servicegerichte medewerker. Duidelijk verhaal. Genoeg tijd voor een goede proefrit. Na de proefrit professionele houding op mededeling dat we nog andere opties hadden. Duidelijke vervolgafspraak gemaakt.
Communicatie na de koop was goed, alhoewel het initiatief van onze kant moest komen. Auto is thuis afgeleverd met als plus dat er banden met meer profiel gemonteerd waren. Ik heb wel vraagtekens bij het professioneel reinigen. De auto zag er van de buitenkant mooi uit, dus wel gewassen, maar ik denk dat hij niet in de polish en wax gezet is. Van binnen zaten er nog vlekken op het plafond, die ik bij de proefrit ook al had gezien. Dus waarschijnlijk wel schoongemaakt van binnen, maar geen professionele cleaning. Verder was de servicebeurt door de dealer gedaan en was een checklist van de controlepunten bijgevoegd.
Overall een goede indruk met een paar aandachtspunten.

De ervaring was uitstekend. Er werd heldere informatie gegeven en Maurice van Engelen dacht met ons mee. Geen gladde praatjes of pushen om ons tot een aankoop over te laten gaan.

Een goed en professioneel autobedrijf

Prima geholpen en de auto is keurig gewassen afgeleverd. Auto heeft nog een beurt gehad van 600 euro.

Zeer tevreden dus