Zeer goed, ze nemen de tijd voor je.

Zeer goed! Goede service. Voor de aflevering de beurt gedaan door de merkdealer en bij aflevering set zomerbanden erbij gekregen. Reële waarde voor inruil van onze auto terug.

Professioneel, efficient en kundig, zover ik kan beoordelen. Doordat de voorwaarden duidelijk gecommuniceerd worden, is de prijs de prijs en voorkom je daarmee tijdrovende onderhandelingsgesprekken.

Hartelijke ontvangst door de medewerkers, er wordt goed om gegaan met het Covid 19 virus, medewerkers houden afstand en dragen mondkapjes, wat ik bijzonder op prijs stel.
Onderhoudshistorie en...
Onderhoudshistorie en schadehistorie is inzichtelijk van alle ex-lease auto's van Alphabet. Groot compliment aan Maurice Peters voor zijn adviserende en ongedwongen gesprek! Wat ik ook als plus ervaar is dat de auto eerst nog naar de dealer toegaat voor een aflevercheck, en indien nodig een onderhoudsbeurt & Apk. Dit alles is inclusief 6 maanden garantie bij de merkdealer, voor een bedrag van 448,00 euro heb ik er 6 maanden garantie bij aangeschaft :-) Nogmaals dank aan het Team van Alphabet Occasions Breda!

Prima, goed inhoudelijk en correct.

Ondanks de corona crisis, een goede ontvangst en uitleg ontvangen.
Verkoper goed op de hoogte van de huidige prijzen. Verder had hij heel snel reacties van biedingen op mijn inruilauto. Prettig.

Zeer vriendelijke en behulpzame verkoper.

Prettig geholpen, uitgebreide proefrit mogen maken, al met al zeer prettig zonder gepush van een verkoper.

Mijn ervaring met dit autobedrijf is uitstekend. Je wordt er altijd heel klantvriendelijk behandeld door de medewerkers en voorzien van goede adviezen. Verder heb ik veel vertrouwen in de auto's... Mijn ervaring met dit autobedrijf is uitstekend. Je wordt er altijd heel klantvriendelijk behandeld door de medewerkers en voorzien van goede adviezen. Verder heb ik veel vertrouwen in de auto's die hier te koop worden aangeboden.

Zeer vriendelijke ontvangst, bedrijf straalt vertrouwen uit. Half jaar dealergarantie op de occaisons. Er was een mogelijkheid om er nog een half jaar garantie bij te kopen. Ik heb daar gebruik van... Zeer vriendelijke ontvangst, bedrijf straalt vertrouwen uit. Half jaar dealergarantie op de occaisons. Er was een mogelijkheid om er nog een half jaar garantie bij te kopen. Ik heb daar gebruik van gemaakt geeft mij een prettig en zeker gevoel.