Eerlijke verkopers ..zeer goede service !...voorwaarden ook top !

Zeer positief, alle zaken zijn correct zoals afgesproken afgehandeld.

Vriendelijk medewerkers en correcte afhandeling

Mijn ervaringen met Alphabet zijn nog heel
Mijn ervaringen met Alphabet zijn nog heel
beperkt. Echter, het contact, de informatie voorziening, de persoonlijke benadering zijn zeer goed bevallen. Er wordt veel aan gedaan om jou als klant met een goed gevoel in je nieuwe auto te laten vetrekken. Dus, alles wordt samen nagelopen en gecheckt voor de aflevering. Gewoon Top!

Ze bieden snelle en betrouwbare service. Alles is met feiten onderbouwt. Het aanbod bestaad uit nieuwe en vooral luxe occasions voor een reeële prijs.

Duidelijk en helder. Vriendelijk. Wel jammer dat de aflevercontrole door dealer garage zo slecht was.

Goed, goed geholpen door de verkoper alles geleverd zoals afgesproken.

Prima, prettige verkoopmedewerker, reëel verkoopprijzen en een mooie garantie all in.

Prima ervaring, duidelijk afspraken, maar daardoor wordt niet meegedacht met de klant.

Vriendelijke, klantgerichte verkopers en een goede auto voor een prima prijs. Fijn dat het gehele verleden van de auto bekend is bij de verkoper. Zaken doen met Alphabet heb ik als zeer plezierig... Vriendelijke, klantgerichte verkopers en een goede auto voor een prima prijs. Fijn dat het gehele verleden van de auto bekend is bij de verkoper. Zaken doen met Alphabet heb ik als zeer plezierig ervaren.