Prima assortiment, goede.garantie, goede service, geen verrassingen

We zijn zeer goed te woord gestaan en hebben duidelijke uitleg gekregen over de auto waar we interesse in hadden. Oo een prettige manier werd ons alles uitgelegd en kregen we de gelegenheid om... We zijn zeer goed te woord gestaan en hebben duidelijke uitleg gekregen over de auto waar we interesse in hadden. Oo een prettige manier werd ons alles uitgelegd en kregen we de gelegenheid om meteen een proefrit te maken. Ook de afhandeling an de aankoop van de auto verliep heel vlot.

We zijn heel vriendelijk en goed geholpen. Het verhaal achter de auto’s die ze verkopen is duidelijk en eerlijk, omdat ze uit hun eigen lease contracten komen. De gehele historie is dus bekend... We zijn heel vriendelijk en goed geholpen. Het verhaal achter de auto’s die ze verkopen is duidelijk en eerlijk, omdat ze uit hun eigen lease contracten komen. De gehele historie is dus bekend en in te lezen. Samen met de garantie van een half jaar en de top service die daarbij komt dus een hele fijne betrouwbare plek om een mooie auto te kopen. Wij zijn heel tevreden!

Goed advies en uitstekende begeleiding bij het kopen van de auto.

Uitmuntende service! Alle afspraken zijn keurig nagekomen. Kantoor was goed georganizeerd.

Goed. Duidelijke informatie, die helder wordt gebracht. Afspraak is afspraak en eenieder is vriendelijk en bereid om te helpen.

Als je de ruimte in je portomonee hebt is Alphabet een uitstekende optie om een jong gebruikte auto aan te kopen. De prijzen liggen wel iets hoger tegenover andere garagebedrijven maar door de... Als je de ruimte in je portomonee hebt is Alphabet een uitstekende optie om een jong gebruikte auto aan te kopen. De prijzen liggen wel iets hoger tegenover andere garagebedrijven maar door de service en de geboden opties tijdens aankoop is dit te verwaarlozen.

Fijn bedrijf om een occasion te kopen. Je wordt niet onder druk gezet om snel te kopen en geen gehannes met afleverpakketten om de prijs nog hoger te krijgen. Wel goed advies en meedenken en een... Fijn bedrijf om een occasion te kopen. Je wordt niet onder druk gezet om snel te kopen en geen gehannes met afleverpakketten om de prijs nog hoger te krijgen. Wel goed advies en meedenken en een prettige afhandeling. Ik kan het 100% aanbevelen.

Prima zeer positief