Mijn ervaring is zeer positief, waarbij mijn complimenten uitgaan naar Maurice van Alphabet Zwolle.

Ik ben bij meerdere autobedrijven geweest, waar ik geen goede beleving aan had overgehouden (geen warm ontvangst, proefrit aanvragen soms zeer moeilijk, niet klantvriendelijk, prijsstelling van de auto onduidelijk etc.), terwijl je toch naar een auto van bijna 20.000 Euro komt kijken.

Maurice weet vanaf het eerste moment een goede klantbeleving neer te zetten. Een paar voorbeelden zijn dat de auto al netjes klaarstond toen ik binnenkwam, ik vervolgens gelijk de sleutels kreeg om eerst zelf rustig in en rond de auto te kijken om dan pas het gesprek aan te gaan. Een (extra lange) proefrit was geen probleem en er werd geattendeerd op het feit dat ik kritisch naar de auto moest kijken/luisteren voor eventuele gebreken die bij de afleverbeurt konden worden verholpen.

Verder werd het hele verkoopproces duidelijk uitgelegd, werd er goed met mij meegedacht en was extra service (het laten monteren van een trekhaak) geen probleem. Verder werd de historie van de auto goed doorgenomen (incl. eventuele schademeldingen) en kon mijn oude auto voor inruil worden aangeboden.

Alphabet hanteert mijns inziens scherpe prijzen die vaststaan, maar tevens ook gelijk de all-inn prijzen zijn. Duidelijkheid vooraf en geen kleine lettertjes achteraf...

Wij komen zeker terug.

Mijn ervaring is bijzonder positief! Dit begon al bij het telefoongesprek voorafgaand. De auto stond namelijk in Zwolle en ik kom uit Breda. Ik wilde niet voor niets rijden en heb gebeld met de... Mijn ervaring is bijzonder positief! Dit begon al bij het telefoongesprek voorafgaand. De auto stond namelijk in Zwolle en ik kom uit Breda. Ik wilde niet voor niets rijden en heb gebeld met de vraag om de auto inclusief eventuele gebruiksschade te beschrijven. Dit is perfect gedaan en bij aankomst in Zwolle bleek de auto exact omschreven zoals hij was.
De ontvangst in Zwolle was perfect, het doorlopen van de volledige historie en uitleg over de auto ging perfect. Na de proefrit dan ook de koop gesloten. De aflevering, na een check up door de merkdealer, 2 weken later was niet veel anders. Wederom een vriendelijk welkom, uitleg en uitlevering van de auto. Zelfs een week na de aflevering nog contact gehad over wat kleine puntjes en ook dat is super opgelost!

Wij hebben de benadering erg klant vriendelijk ervaren. Goede service en met had kennis van zaken. Dat gaf het vertrouwen om tot een koop te komen.

Prima auto, aflevering en communicatie.
Kleine tip: Bij geen inruil zoals in mijn geval wel iets korting geven (1%). Dat voelt gewoon beter. Mag alsnog.

Zeer professioneel, makkelijke service en vriendelijk personeel.

Zeer positief. Duidelijk en goed geholpen.

Open en transparante communicatie als erg prettig ervaren.
Heldere uitleg en afspraken zij prima nagekomen.

Wij zijn netjes geholpen.
Bij het ophalen was de navigatie plotseling kapot maar dit is netjes opgelost! En dat is toch waar het uiteindelijk om gaat.

Erg tevreden. Zeer vriendelijke medewekers, duidelijke informatie verschaffing ipv verkoop praat. Goed nakomen van afspraken.

Ik heb een heel fijn gesprek gehad met de verkoper. Wist goed waar hij het over had en dacht heel goed mee. Ik raad hem zeker aan