Uitstekende kwaliteit occasions. Auto wordt als nieuw afgeleverd met de afgesproken herstel van gebreken.
Je wordt welkom geheten door vriendelijk personeel met een kop koffie.

Goede ervaring.
Afspraak is afspraak.
Alles wordt goed nagekeken. Bij twijfel wordt t gewoon vervangen.
In mijn geval de accu en remmen achter. Vernieuwd.

Niets op aan te merken…………….ik ben zeer tevreden over de relaxte doch zakelijke aanpak van Alphabet ( en tevens flexibel t.a.v. reservering van de auto, terwijl ik... Niets op aan te merken…………….ik ben zeer tevreden over de relaxte doch zakelijke aanpak van Alphabet ( en tevens flexibel t.a.v. reservering van de auto, terwijl ik tot 2x toe moest afzeggen ivm andere onverwachte afspraken ).

Goede service en goed te woord gestaan

Ben zeer tevreden, ze hebben exact gedaan wat ze beloofd hadden. Fijn geholpen, ook interesse in de klant.

Geweldige ervaring. Hele aardige verkoper en fijne communicatie met dit bedrijf! Een hele mooie auto kunnen kopen en alles was snel geregeld. Heb een ruim en mooi aanbod aan diverse auto's,... Geweldige ervaring. Hele aardige verkoper en fijne communicatie met dit bedrijf! Een hele mooie auto kunnen kopen en alles was snel geregeld. Heb een ruim en mooi aanbod aan diverse auto's, zeker de moeite waard om eens te kijken als je op zoek bent. Op de website kun je ook heel duidelijk alles terugvinden over de auto’s.

Goede service en goede afhandling

Ik ben zeer tevreden over hoe alles geregeld is vanaf het begin tot aan de koop .Vriendelijke mensen die de tijd namen om ons goed te woord te staan .

Positief en netjes verzorgd. Beloften zijn nagekomen

Goede duidelijke voorwaarden en ruim aanbod aan occasions.