Heel goed. Vriendelijk personeel.

De medewerkers zijn vriendelijk.
De gesprekken met de verkoper vonden plaats in een vriendelijke sfeer, gewoon heel prettig en ontspannen.
De prijzen zijn duidelijk en er kan niet over...
De medewerkers zijn vriendelijk.
De prijzen zijn duidelijk en er kan niet over onderhandeld worden. Je betaalt wat er op het kaartje staat.
Er zijn geen bijkomende afleverkosten. Die zitten bij de prijs in.
Bij de verkoop wordt gekeken naar de staat van onderhoud. De op dat moment noodzakelijke onderhoudsbeurten worden uitgevoerd. Ook dat zit bij de prijs inbegrepen.
De auto stond klaar op het afgesproken tijdstip.
Er zaten bij aflevering wat kleine vlekjes op de lak en die zijn vakkundig verwijderd.

Erg goed. Duidelijke uitleg over werkwijze van het bedrijf , straalt professionaliteit uit en hielden zich ook heel netjes aan alle Corona maatregelen. Prima service en aflevering van de auto.

Goed, goede service en fijn contact.

Prima ervaring met Alphabet. Toegankelijk en niet opdringerig.
Prima ervaring met Alphabet. Toegankelijk en niet opdringerig.
Zelf vind ik het wel prettig als bij een aflevering de auto tezamen even wordt bekeken of uitgelegd. Niet perse nodig maar vind dat zelf persoonlijk altijd wel prettig om bijvoorbeeld bijzonderheden uit te leggen of functies van de auto. Dat is niet echt gebeurt maar werden verder prima geholpen dus zijn tevreden.

Duidelijk verhaal weet waar je aan toe bent

Ik heb in het afgelopen jaar 2 Volkswagens gte occasion gekocht voor mijn kinderen. Ik ben zeer tevreden hoe de auto's werden afgeleverd. Duidelijke uitleg gehad. Prijs kwaliteit is goed.

Goed contact ; goede afspraken . Moeilijker bereikbaar .

Goede ervaring gehad. Behulpzaam vooral.

Deskundig advies, prima geholpen!