Correcte klantbehandeling, goede communicatie en duidelijke afspraken

Verkoper was erg behulpzaam. Historie van de auto werd goed uitgelegd. Gemaakte afspraken zijn goed nagekomen en auto is netjes afgeleverd.

Helaas wel net al een storing melding van de auto, maar goede ervaringen tijdens de koop

Vriendelijk en behulpzaam personeel en ik ben erg tevreden met de auto die ik heb gekocht. Precies wat ik zocht voor een eerlijke prijs. Enige minpuntje is dat je niet kunt onderhandelen over de... Vriendelijk en behulpzaam personeel en ik ben erg tevreden met de auto die ik heb gekocht. Precies wat ik zocht voor een eerlijke prijs. Enige minpuntje is dat je niet kunt onderhandelen over de prijs van een inruilauto omdat dit via een externe partij gaat.

Verkoop prima ook zijn de auto’s goed geprijsd.
Communicatie per mail laat te wensen over en de knipperende armaturen in het plafond wekken ergernis op.

Een hartverwarmde ontvangst van Inge en Dick, alles kan en alles mag nemen echt alle tijd voor je. Als koper van een auto is dit ontzettend belangrijk een open en eerlijke communicatie. het is voor... Een hartverwarmde ontvangst van Inge en Dick, alles kan en alles mag nemen echt alle tijd voor je. Als koper van een auto is dit ontzettend belangrijk een open en eerlijke communicatie. het is voor mij als koper heel lang gelden dat ik zo goed ben ontvangen en geinformeerd.

Ik ben zeer uitstekend geholpen door alphabet en door de verkoper. De afspraken worden nagekomen waar ik heel blij mee ben

Duidelijke afspraken waar men zich keurig aan houdt.

Vriendelijke mensen met een duidelijk verhaal. Goede inruilprijs voor mijn oude Peugeot.
Auto keurig afgeleverd.

Zeer vriendelijke en vlotte service. Er werd goed met mij meegedacht.