Keurig vakkundig geholpen.

Vriendelijk, informatief, duidelijk en snel

Betrouwbaar en top klantenservice. Gemaakte afspraken worden nagekomen en de informatie is duidelijk. We hebben voor de tweede keer een auto bij jullie gekocht. We gaan nu van onze auto genieten... Betrouwbaar en top klantenservice. Gemaakte afspraken worden nagekomen en de informatie is duidelijk. We hebben voor de tweede keer een auto bij jullie gekocht. We gaan nu van onze auto genieten maar mochten wij weer een andere auto kopen dan zullen we zeker weer terugkomen.

Vanaf het begin tot de aflevering zeer netjes geholpen, duidelijkheid!!
En daar hou ik van!!
Auto is nagekeken bij de dealer moest toch nog het één en ander aan gedaan...
Vanaf het begin tot de aflevering zeer netjes geholpen, duidelijkheid!!
En daar hou ik van!!
Auto is nagekeken bij de dealer moest toch nog het één en ander aan gedaan worden, alles netjes gemaakt zonder bijkomende kosten.
Super!!

Professionele organisatie met oog voor klantvriendelijkheid en service van een hoog niveau.

Ruime keuze uit mooie goed onderhouden auto’s.
Het voelde direct vertrouwd bij deze vriendelijke verkoper. Komt afspraken na en alles is goed geregeld.

Onze keuze was gevallen op een auto die Alphabet in de verkoop had staan . De auto was bij bezichtiging zoals we gehoopt hadden . Vanaf het eerste contact tot en met de verkoop is alles zeer fijn -... Onze keuze was gevallen op een auto die Alphabet in de verkoop had staan . De auto was bij bezichtiging zoals we gehoopt hadden . Vanaf het eerste contact tot en met de verkoop is alles zeer fijn - vriendelijk - duidelijk en eerlijk verlopen . Uiterstst tevreden

Zeer net en vriendelijk autobedrijf.
Erg netjes geholpen met de aankoop van een Seat Leon.
De auto was als nieuw afgeleverd, kortom ik ben een erg tevreden klant.

Prettige, open, eerlijke gesprekken. Goede dienstverlening. Je bent niet alleen in overleg, maar ook in verbinding. Ook de dingen waar je achteraf tegen aan loopt worden snel en netjes opgelost.... Prettige, open, eerlijke gesprekken. Goede dienstverlening. Je bent niet alleen in overleg, maar ook in verbinding. Ook de dingen waar je achteraf tegen aan loopt worden snel en netjes opgelost. Heel fijne ervaring.

Aardige mensen, recht door zee, geen verrassingen