Goede ervaringen Dit was onze derde auto die we hebben gekocht bij Alphabet. Goede services en betrouwbare auto's met verzekering voor het eerste half jaar

Werden zeer vriendelijk ontvangen en kregen zeer goede informatie over de auto waar we belangstelling voor hadden. De verkoper kwam met een net voorstel voor onze inruil zodat we na enkele... Werden zeer vriendelijk ontvangen en kregen zeer goede informatie over de auto waar we belangstelling voor hadden. De verkoper kwam met een net voorstel voor onze inruil zodat we na enkele voorwaarden van onze kant er snel uit waren. Deal!
Bij het ophalen was alles keurig geregeld en werd er ruim de tijd genomen om de auto af te leveren. Nadat alles duidelijk was uit gelegd met een goed gevoel weggereden. Top!

Pretiig contact, alles goed geregeld in zwole en ik denk voor de prijs die ik betaald heb een hele goede auto heb.

Goede en zorgvuldige services

Het is net bedrijf met verstand van zaken.
Het is net bedrijf met verstand van zaken.
Echter vond ik de communicatie na het akkoord geven van de verkoop aan de matige kant. Niet slecht maar ook niet heel goed. Verders dik tevreden en zou ik het wederom overwegen hier weer een occasion te kopen

Duidelijk, scherp condities goed garantie regeling netjes geholpen.

Van Molenaar tot Car-Consultant (auto verkoop). Na interessante gesprekken over Nederlands erfgoed onder het genot van echte Brabantse worstenbroodjes en een kopje koffie ruim de tijd gekregen om... Van Molenaar tot Car-Consultant (auto verkoop). Na interessante gesprekken over Nederlands erfgoed onder het genot van echte Brabantse worstenbroodjes en een kopje koffie ruim de tijd gekregen om verschillende goed geselecteerde pre-owned auto's te bekijken. Een zeer prettige ervaring en ongedwongen sfeer. Zeker de moeite waard en zeer voor herhaling vatbaar.

O ja, we hebben vanzelfsprekend een mooie auto gekocht.

De aflevering verliep super soepel en zoals verwacht alles tot in de puntjes geregeld. Gelukkig, het kan nog!! Chapeau!!

Erg vriendelijk en positief. Meedenkend en to the point.

De ontvangst en opvolging is heel goed. Afspraken worden nagekomen. Personeel is heel vriendelijk.

Ik was niet bekend met dit bedrijf omdat ik altijd een auto koop, niet lease. De ontvangst was prima,we kregen ruim de tijd om ons rustig te orienteren. Vragen werd eerlijk beantwoord. De info was... Ik was niet bekend met dit bedrijf omdat ik altijd een auto koop, niet lease. De ontvangst was prima,we kregen ruim de tijd om ons rustig te orienteren. Vragen werd eerlijk beantwoord. De info was duidelijk en overzichtelijk. Bij de uiteindelijke koop kregen we
alle vertrouwen dat er ook een goede auto werd afgeleverd.De aflevering verliep prettig en correct