Online een auto uitgezocht, en telefonisch nadere informatie gevraagd. Ik kreeg op al mijn vragen direct een duidelijk antwoord. Over de medewerking bij de tenaamstelling en op ons verzoek extra... Online een auto uitgezocht, en telefonisch nadere informatie gevraagd. Ik kreeg op al mijn vragen direct een duidelijk antwoord. Over de medewerking bij de tenaamstelling en op ons verzoek extra snelle levering niets dan lof. De auto werd "picobello" aan ons overgedragen. Een betrouwbaar adres!

Je word vriendelijk ontvangen en begroet in de showroom. Goede service en er wordt met je mee gedacht. Zijn klantvriendelijk.
Afspraken worden nagestreefd en je verlaat de showroom met een...
Afspraken worden nagestreefd en je verlaat de showroom met een goed gevoel (en een nieuwe auto)

Zeer tevreden over de aankoop van mijn auto en de manier waarop alles is afgehandeld. Scherpe prijzen en ook hoog kwalitatieve auto’s die zij verkopen. Zeker voor herhaling vatbaar. Al hoop ik... Zeer tevreden over de aankoop van mijn auto en de manier waarop alles is afgehandeld. Scherpe prijzen en ook hoog kwalitatieve auto’s die zij verkopen. Zeker voor herhaling vatbaar. Al hoop ik nu eerst jaren van deze aankoop te kunnen genieten

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel

Een prima autobedrijf.Goede service en nette verkoper.
Afspraak van levering en afhandeling correct nagekomen.

Goede services. Vriendelijk personeel. En een goede uitleg over de auto. Verder is ons het e.e.a. Toegelicht omtrent de garantie vanuit alphabet wat dit precies inhield. Dit is onze 2e auto die we... Goede services. Vriendelijk personeel. En een goede uitleg over de auto. Verder is ons het e.e.a. Toegelicht omtrent de garantie vanuit alphabet wat dit precies inhield. Dit is onze 2e auto die we daar gekocht hebben en zijn zeer tevreden.

Goede en vlotte service. Nette auto’s en duidelijke prijzen.

Wij hebben het aankoopproces als zeer prettig ervaren. De communicatie was heel prettig en we werden heel goed op de hoogte gehouden inzake de voortgang en levering van de auto. Kortom: TOP!

Positief. Vriendelijke ontvangst en prettige open sfeer.

Toen we belden voor deze auto werd hij direct gereserveerd zijn zaterdag proef wezen rijden en gekocht om dat we zo ver weg woonden heeft hij het geregeld dat een week later thuis bezorgd werd om... Toen we belden voor deze auto werd hij direct gereserveerd zijn zaterdag proef wezen rijden en gekocht om dat we zo ver weg woonden heeft hij het geregeld dat een week later thuis bezorgd werd om dat er nog onderhoud moest worden gepleegd . Alleen de zomerbanden moeten nog bij de Volvo Goes worden afgeleverd Dus alles is prima verlopen