Van begin tot eind een prettige ervaring. Vriendelijk ontvangen in Breda. Goed, vlot en oprecht contact, Een redelijke prijs voor de auto met goede heldere voorwaarden. Aflevering verliep soepel.... Van begin tot eind een prettige ervaring. Vriendelijk ontvangen in Breda. Goed, vlot en oprecht contact, Een redelijke prijs voor de auto met goede heldere voorwaarden. Aflevering verliep soepel. Top!

Snel, correct en iedere belofte wordt waargemaakt

Ik heb zeer goede ervaringen met dit bedrijf. Ondertussen mijn tweede auto aangeschaft en de volgende zal ook van hier komen. Vriendelijke en correcte verkoper. Afspraken worden nagekomen en de... Ik heb zeer goede ervaringen met dit bedrijf. Ondertussen mijn tweede auto aangeschaft en de volgende zal ook van hier komen. Vriendelijke en correcte verkoper. Afspraken worden nagekomen en de auto's zijn goed onderhouden met een volledige documentatie en geschiedenis. Bij garantieclaims een vlotte afhandeling.

Keurig geholpen, alles netjes en naar volle tevredenheid geregeld.

Super fijn bedrijf, alle medewerkers zijn even klantvriendelijk en enthousiast. Je word altijd fijn ontvangen. Afspraken worden nagekomen en de auto stond zelfs eerder voor mij klaar. Dit is mijn 2e... Super fijn bedrijf, alle medewerkers zijn even klantvriendelijk en enthousiast. Je word altijd fijn ontvangen. Afspraken worden nagekomen en de auto stond zelfs eerder voor mij klaar. Dit is mijn 2e auto van Alphabet. Heel blij mee!

Je wordt er vriendelijk en correct geholpen.

Heldere uitleg van vriendelijk en deskundig personeel. Niet het gevoel dat er zaken worden verzwegen. Opvallend mooi aanbod van auto's tegen scherpe prijzen.

Op zich goed, alleen anders dan bij een gewone dealer, weet je zeker of de auto is nagekeken. In dit geval gaat de auto via een dealer weer terug naar Alfhabet en dan naar de klant. Dan is het een... Op zich goed, alleen anders dan bij een gewone dealer, weet je zeker of de auto is nagekeken. In dit geval gaat de auto via een dealer weer terug naar Alfhabet en dan naar de klant. Dan is het een kwestie van vertrouwen dat dit correct gebeurd.

Gert Kool heeft alles top voor ons geregeld en wij zijn zeer tevreden over de gang van zaken.