We vinden dat we door de verkoper(s) netjes en serieus geholpen zijn, de vragen die we hadden zijn keurig beantwoord. Ook waren de voorwaarden tav de garantie goed uitgelegd. Mooi concept.

WIJ HEBBEN HELE GOEDE ERVARING MET HET AUTOBEDRIJF, KEURIG GEHOLPEN

Prima ervaring weer. 2e auto hier gekocht, Uitstekend geholpen

Goede ervaringen Dit was onze derde auto die we hebben gekocht bij Alphabet. Goede services en betrouwbare auto's met verzekering voor het eerste half jaar

Werden zeer vriendelijk ontvangen en kregen zeer goede informatie over de auto waar we belangstelling voor hadden. De verkoper kwam met een net voorstel voor onze inruil zodat we na enkele... Werden zeer vriendelijk ontvangen en kregen zeer goede informatie over de auto waar we belangstelling voor hadden. De verkoper kwam met een net voorstel voor onze inruil zodat we na enkele voorwaarden van onze kant er snel uit waren. Deal!
Bij het ophalen was alles keurig geregeld en werd er ruim de tijd genomen om de auto af te leveren. Nadat alles duidelijk was uit gelegd met een goed gevoel weggereden. Top!

Pretiig contact, alles goed geregeld in zwole en ik denk voor de prijs die ik betaald heb een hele goede auto heb.

Goede en zorgvuldige services

Het is net bedrijf met verstand van zaken.
Het is net bedrijf met verstand van zaken.
Echter vond ik de communicatie na het akkoord geven van de verkoop aan de matige kant. Niet slecht maar ook niet heel goed. Verders dik tevreden en zou ik het wederom overwegen hier weer een occasion te kopen

Duidelijk, scherp condities goed garantie regeling netjes geholpen.