Goed en verzorgd
vriendelijke mensen en goede uitleg

Koop je een auto die gebruikt is dan komt het aan op vertrouwen. Klopt de prijs, krijg ik nog wat terug voor mijn auto. Na een eerste verkenning op internet en na een twee bezoeken aan de showroom... Koop je een auto die gebruikt is dan komt het aan op vertrouwen. Klopt de prijs, krijg ik nog wat terug voor mijn auto. Na een eerste verkenning op internet en na een twee bezoeken aan de showroom in Amsterdam de verkoper gevraagd naar voorwaarden bij verkoop, de prijs laten bepalen bij inruil dat overigens op een serieuze manier gebeurde, besloten tot de koop van een auto.
Na een kleine twee weken was de auto klaar, met een onderhoudsbeurt bij de dealer. Winterbanden gemonteerd en zomerbanden in kofferbak, garantie geregeld. Goede service dus en plezierig contact met de verkoper.

Ik ben heel tevreden over Alphabet Amsterdam. Ze zijn erg klantvriendelijk en ze hanteren heel goede prijzen bij de geleverde kwaliteit. Ik heb daar inmiddels mijn derde auto op rij gekocht!

We zijn goed geholpen, afspraken zijn nagekomen. Dan weet je wat je aan een bedrijf hebt.

Behulpzaam, transparant en integer.

Gewoon fijn en laagdrempelig zaken doen, waarbij tijd en aandacht is voor de behoeftes van de klant.

Ik ben (klant)vriendelijk geholpen, de afspraken waren duidelijk en zijn nagekomen. prettige onderhandelingsgesprek en een goede prijs.

Prettige ontvangst, duidelijke taal en communicatie, goede afhandeling, en meedenkend

Wij vinden deze manier van verkopen super
Een goede duidelijke uitleg
Gewoon top

Ik ben zeer tevreden. Aardige medewerkers die duidelijke informatie verschaffen over de voertuigen, historie en staat ervan.
Gemaakte afspraken worden bevestigd en nagekomen.

Zeer nette en betrouwbare plek om een auto te kopen. Vriendelijk personeel.
Er wordt echt alles aan gedaan om de auto picobello af te leveren, maar dat duurt wel 2 weken.
Tip voor...
Zeer nette en betrouwbare plek om een auto te kopen. Vriendelijk personeel.
Tip voor Alphabet: standaard aanbieden om de foto's van de advertentie te emailen na een verkoop, zodat je thuis je auto nog eens kunt bekijken of laten zien voordat hij echt op de stoep staat. Die advertentie is namelijk al van internet voordat je thuis bent.