Duidelijkheid en eerlijkheid. Een all-in prijs maakt het wel makkelijk. Je weet gewoon waar je aan toe bent.

Erg goed geholpen en een fantastische auto voor een zeer goede prijs kunnen kopen.

Prettige ervaring en behulpzame geduldige verkopers. Zonder pusherig gedoe een gedegen en eerlijk aankoop advies. De service en nazorg waren ook erg prettig.

Ervaring is prima en ondanks corona zeer tevreden over hoe alles is gegaan.

We zijn keurig te woord gestaan en vriendelijk geholpen. Er is ruim de tijd genomen om goed uitleg te geven over de auto waarin wij geïnteresseerd waren. We hebben de betreffende auto gekocht... We zijn keurig te woord gestaan en vriendelijk geholpen. Er is ruim de tijd genomen om goed uitleg te geven over de auto waarin wij geïnteresseerd waren. We hebben de betreffende auto gekocht en alle gemaakte afspraken zijn correct nagekomen door Alphabet Amsterdam en de overeengekomen werkzaamheden zijn keurig uitgevoerd.

Zeer goede ervaring. Prima service en zeer klantvriendelijk.

Duidelijk vriendelijk en goede kwaliteit personeel en auto

Ik dacht dat ik niet in aanmerking zou komen, maar ik weer snel gerustgesteld dat alle cijfers er goed uitzagen en dat we een financiering konden krijgen. Hele plezierige ervaring. Wordt snel... Ik dacht dat ik niet in aanmerking zou komen, maar ik weer snel gerustgesteld dat alle cijfers er goed uitzagen en dat we een financiering konden krijgen. Hele plezierige ervaring. Wordt snel geholpen door kundige mensen.

Tevreden, netjes geholpen, ondanks de huidge lastige Corona tijden en maatregelen.