Duidelijke informatie, kwalitatief goed en breed aanbod aan auoto’s. En geen opdringerige verkopers!

Onlangs een mooie Seat Leon aangeschaft bij AOC Zwolle, hele mooie showroom met ruime keuze aan jonge occasions. Fijne verkopers die weten waar ze over praten en niks opdringen. Het fijne aan een... Onlangs een mooie Seat Leon aangeschaft bij AOC Zwolle, hele mooie showroom met ruime keuze aan jonge occasions. Fijne verkopers die weten waar ze over praten en niks opdringen. Het fijne aan een occasion van Alphabet is dat de historie bekend is en er niet bezuinigd is op onderhoud. Ook de garantie bij de dealer in de buurt is een grote plus (we hopen natuurlijk dat dit niet nodig is).

Ik zou het zeker aanraden om hier een mooie auto te kopen.

Zeer vriendelijke en gemoedelijke ontvangst. Veel aandacht voor de klant.

Professional and accurate.

Onze ervaring met de medewerkers van Alphabet in Amsterdam is dat ze klantvriendelijk zijn en heel helder, open, duidelijk over hetgeen ze verkopen en goed kunnen adviseren. De auto’s die ze... Onze ervaring met de medewerkers van Alphabet in Amsterdam is dat ze klantvriendelijk zijn en heel helder, open, duidelijk over hetgeen ze verkopen en goed kunnen adviseren. De auto’s die ze aanbieden zijn in een hele goede staat en de service die ze bij verkoop geven is heel compleet. Wij hebben de koop van een auto bij Alphabet in Amsterdam als heel positief ervaren. En ook na de koop geen moment getwijfeld over de keuze.

Goede service. Prima ervaring!

Netjes en duidelijk geregeld

Mooie locatie, je krijgt alle tijd en ruimte om de occasions te bekijken en proefrijden met meerdere auto's is geen probleem.

Vriendelijk. Kundig. Transparant.