Keurig geholpen, alles netjes en naar volle tevredenheid geregeld.

Super fijn bedrijf, alle medewerkers zijn even klantvriendelijk en enthousiast. Je word altijd fijn ontvangen. Afspraken worden nagekomen en de auto stond zelfs eerder voor mij klaar. Dit is mijn 2e... Super fijn bedrijf, alle medewerkers zijn even klantvriendelijk en enthousiast. Je word altijd fijn ontvangen. Afspraken worden nagekomen en de auto stond zelfs eerder voor mij klaar. Dit is mijn 2e auto van Alphabet. Heel blij mee!

Je wordt er vriendelijk en correct geholpen.

Heldere uitleg van vriendelijk en deskundig personeel. Niet het gevoel dat er zaken worden verzwegen. Opvallend mooi aanbod van auto's tegen scherpe prijzen.

Op zich goed, alleen anders dan bij een gewone dealer, weet je zeker of de auto is nagekeken. In dit geval gaat de auto via een dealer weer terug naar Alfhabet en dan naar de klant. Dan is het een... Op zich goed, alleen anders dan bij een gewone dealer, weet je zeker of de auto is nagekeken. In dit geval gaat de auto via een dealer weer terug naar Alfhabet en dan naar de klant. Dan is het een kwestie van vertrouwen dat dit correct gebeurd.

Gert Kool heeft alles top voor ons geregeld en wij zijn zeer tevreden over de gang van zaken.

Online een auto uitgezocht, en telefonisch nadere informatie gevraagd. Ik kreeg op al mijn vragen direct een duidelijk antwoord. Over de medewerking bij de tenaamstelling en op ons verzoek extra... Online een auto uitgezocht, en telefonisch nadere informatie gevraagd. Ik kreeg op al mijn vragen direct een duidelijk antwoord. Over de medewerking bij de tenaamstelling en op ons verzoek extra snelle levering niets dan lof. De auto werd "picobello" aan ons overgedragen. Een betrouwbaar adres!

Je word vriendelijk ontvangen en begroet in de showroom. Goede service en er wordt met je mee gedacht. Zijn klantvriendelijk.
Afspraken worden nagestreefd en je verlaat de showroom met een...
Afspraken worden nagestreefd en je verlaat de showroom met een goed gevoel (en een nieuwe auto)

Zeer tevreden over de aankoop van mijn auto en de manier waarop alles is afgehandeld. Scherpe prijzen en ook hoog kwalitatieve auto’s die zij verkopen. Zeker voor herhaling vatbaar. Al hoop ik... Zeer tevreden over de aankoop van mijn auto en de manier waarop alles is afgehandeld. Scherpe prijzen en ook hoog kwalitatieve auto’s die zij verkopen. Zeker voor herhaling vatbaar. Al hoop ik nu eerst jaren van deze aankoop te kunnen genieten