Zeer positieve ervaring

Inmiddels alweer de 6e auto bij Alphabet aangeschaft. Altijd goed onderhouden exemplaren, goede garantieregeling. Met de klant meedenkende adviseurs

Hele goede ervaring met de aankoop. Prima service en goed geholpen. Chapeau voor Mario!

Fijn voor mensen waar het onderhandelen voor de (inruil)prijs een crime is. Vaste prijs/vaste service, geen addertjes en het vel wordt niet over je oren getrokken

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Tot twee keer toe auto niet in orde bij levering. Dat heeft me een paar uur extra gekost bij het ophalen. Ook nadien factuur ontvangen en reminders voor betaling, terwijl dit bedrag reeds bij... Tot twee keer toe auto niet in orde bij levering. Dat heeft me een paar uur extra gekost bij het ophalen. Ook nadien factuur ontvangen en reminders voor betaling, terwijl dit bedrag reeds bij levering al was voldaan. Geen professionele indruk gekregen terwijl in mij perceptie alphabet een betrouwbare leasemij is. Auto bevalt gelukkig wel goed.

Van begin tot eind een prettige ervaring. Vriendelijk ontvangen in Breda. Goed, vlot en oprecht contact, Een redelijke prijs voor de auto met goede heldere voorwaarden. Aflevering verliep soepel.... Van begin tot eind een prettige ervaring. Vriendelijk ontvangen in Breda. Goed, vlot en oprecht contact, Een redelijke prijs voor de auto met goede heldere voorwaarden. Aflevering verliep soepel. Top!

Snel, correct en iedere belofte wordt waargemaakt

Ik heb zeer goede ervaringen met dit bedrijf. Ondertussen mijn tweede auto aangeschaft en de volgende zal ook van hier komen. Vriendelijke en correcte verkoper. Afspraken worden nagekomen en de... Ik heb zeer goede ervaringen met dit bedrijf. Ondertussen mijn tweede auto aangeschaft en de volgende zal ook van hier komen. Vriendelijke en correcte verkoper. Afspraken worden nagekomen en de auto's zijn goed onderhouden met een volledige documentatie en geschiedenis. Bij garantieclaims een vlotte afhandeling.