Ik ben heel erg tevreden over de klantvriendelijkheid en de service gerichtheid van de medewerkers. Alle afspraken zijn nagekomen. Ik ben heel erg blij met de aangekochte auto.

Word elke keer weer super ontvangen, ook in deze vervelende carona tijd. Ook ruimschoots de tijd met de proefrit en onder het genot van een koffie tot zaken komen. Zelf al 4 auto’s hier... Word elke keer weer super ontvangen, ook in deze vervelende carona tijd. Ook ruimschoots de tijd met de proefrit en onder het genot van een koffie tot zaken komen. Zelf al 4 auto’s hier gekocht, maar ook vrouw en kind al naar alle tevredenheid.

Zeer goede en professionele ervaring. Werd uitstekend geholpen bij de koop van de auto en faire prijs gekregen voor de inruil.

Alphabet Breda heeft een erg nette faciliteit.
Bij binnenkomst een hartelijk ontvangst en er werd ook de ruimte gegeven om nog rond te kijken.
Een erg ontspannen sfeer en geen gepush van...
Alphabet Breda heeft een erg nette faciliteit.
Een erg ontspannen sfeer en geen gepush van medewerkers die je persee een auto willen aansmeren.
Klantvriendelijkheid is hier top, en absoluut de moeite waard om een keer langs te gaan.

Degelijk, kwaliteit en goede service. Contact was prettig en afspraken waren duidelijk en helder. Ik ben zeer tevreden.

Net en duidelijk voorkomen van de verkoper. Helder concept. Duidelijke uitleg. Correcte afspraken gemaakt. Werden nagekomen en snelle mailwisseling/antwoorden.

Wij kwamen langs rijden en daar zagen wij de twingo staan. Ondanks dat wij geen afspraak hadden konden wij een proefrit maken. We werden vriendelijk te woord gestaan. Bij het afhalen van de auto... Wij kwamen langs rijden en daar zagen wij de twingo staan. Ondanks dat wij geen afspraak hadden konden wij een proefrit maken. We werden vriendelijk te woord gestaan. Bij het afhalen van de auto werden wij vriendelijk begroet door meerdere medewerkers.

Uiterst tevrede, vanaf het plannen voor een bezichtiging tot aan de aflevering van de auto. Netjes en zorgvuldig geholpen. Ook na de aflevering staan ze klaar voor je. Garantie is ook echt... Uiterst tevrede, vanaf het plannen voor een bezichtiging tot aan de aflevering van de auto. Netjes en zorgvuldig geholpen. Ook na de aflevering staan ze klaar voor je. Garantie is ook echt garantie!

Vlot, betrouwbaar en goede service