Snel en professioneel

Bijzonder goede service. De auto is perfect afgeleverd. De beste prijs-kwaliteitverhouding die ik ben tegengekomen, geen kleine lettertjes of niet inbegrepen "extra's".

Betrouwbaar, vriendelijke medewerkers, afspraken worden nagekomen! Professioneel

Keurig net bedrijf, vaste prijzen, maar dan wel alles erbij en ook met garantie.
Ik ben fijn geholpen, niet te opdringerig.
Een volgende keer kijk ik zeker weer bij Alphabet.

Keurig geholpen

Prima geholpen. Alles keurig geregeld.

Prima service en alles werd snel geregeld. De medewerkers zijn klantvriendelijk en staan je te woord.De informatie en adviezen waren ruim voldoende.

Goed en verzorgd
vriendelijke mensen en goede uitleg

Koop je een auto die gebruikt is dan komt het aan op vertrouwen. Klopt de prijs, krijg ik nog wat terug voor mijn auto. Na een eerste verkenning op internet en na een twee bezoeken aan de showroom... Koop je een auto die gebruikt is dan komt het aan op vertrouwen. Klopt de prijs, krijg ik nog wat terug voor mijn auto. Na een eerste verkenning op internet en na een twee bezoeken aan de showroom in Amsterdam de verkoper gevraagd naar voorwaarden bij verkoop, de prijs laten bepalen bij inruil dat overigens op een serieuze manier gebeurde, besloten tot de koop van een auto.
Na een kleine twee weken was de auto klaar, met een onderhoudsbeurt bij de dealer. Winterbanden gemonteerd en zomerbanden in kofferbak, garantie geregeld. Goede service dus en plezierig contact met de verkoper.