Keurig bedrijf, aardige mensen die doen wat ze beloven

Medewerkers professioneel en klantvriendelijk.
Nemen de tijd voor je en zijn erg flexibel. Staan voor je klaar en helpen je goed.

Na onze 1e ervaring bij Alphabet.
Het telefoonnummer direct in onze telefoon gezet.
De service, fijn contact en ruime autokeus.
"Voor automerken van A tot Z ga dan snel naar...
Na onze 1e ervaring bij Alphabet.
Het telefoonnummer direct in onze telefoon gezet.
De service, fijn contact en ruime autokeus.
"Voor automerken van A tot Z ga dan snel naar Alphabet" is onze leus.!!

Ik ben zeer goed geholpen door de klantvriendelijke verkoopmedewerker(s). Er werd tijd genomen om mijn vragen goed en duidelijk te beantwoorden, de auto('s) te laten zien, en mij op eventuele... Ik ben zeer goed geholpen door de klantvriendelijke verkoopmedewerker(s). Er werd tijd genomen om mijn vragen goed en duidelijk te beantwoorden, de auto('s) te laten zien, en mij op eventuele opties te wijzen. Ik heb met meerdere auto's een test rit kunnen maken, wat een keuze maken vergemakkelijkt heeft. Ik ben zeer tevreden met de service, afhandeling en extra voorwaarden inbegrepen bij de aankoop, zoals een jaar garantie. Ik raad Alphabet zeker aan.

Duidelijke en overzichtelijke website waarin de onderhoudshistorie van de auto al direct wordt weergegeven. Via het contact formulier kan je makkelijk een bericht achterlaten en wordt je snel... Duidelijke en overzichtelijke website waarin de onderhoudshistorie van de auto al direct wordt weergegeven. Via het contact formulier kan je makkelijk een bericht achterlaten en wordt je snel teruggebeld door een van de vriendelijke medewerkers. Bij aankomst wordt er een kop koffie aangeboden en volgt een kort praatje en informatie over de auto, hierna kan je in alle rust de auto die je op het oog hebt bekijken en worden alle vragen die je dan nog hebt netjes beantwoord. Gemaakte afspraken worden moeiteloos nagekomen. Bij het ophalen van de auto was ik blij verrast dat de verkoper de moeite had gedaan de steenslag op de motorkap bij te tippen! Al met al heb ik vanaf begin tot eind een hele fijne ervaring gehad!

Henk

Prima bedrijf.
Alles is transparant.
Heb met veel plezier hier een auto gekocht.

Ik was op zoek naar een nieuwere tweede hands diesel auto. Ik kwam al snel terecht bij Alphabet Breda uit. Na een hele korte periode de auto mogen proefrijden en een afspraak gemaakt om het voertuig... Ik was op zoek naar een nieuwere tweede hands diesel auto. Ik kwam al snel terecht bij Alphabet Breda uit. Na een hele korte periode de auto mogen proefrijden en een afspraak gemaakt om het voertuig aan te schaffen. Snelle service. Mooie prijs, ook voor het voertuig wat ik heb ingeruild. Kreeg er zelfs, om het feit dat er niks qua prijs te bespreken viel, een set winterbanden erbij.

Ik ben zeer tevreden

Fijn bedrijf wat de tijd en ruimte geeft op het moment dat je interesse hebt in een auto. Goed contact en je bent geen "nummertje".

- Hele goede service/hulp
- Ik zou het zeker aanraden bij vrienden/collega's
- Goede prijs/kwaliteit verhouding