Goede ervaring. Vlotte service en ondersteuning.

Zeer vriendelijk en goed ontvangst, duidelijke uitleg over de herkomst en toestand van de auto’s. Een zeer groot gamma aan verschillende auto’s met alle denkbare opties die op internet... Zeer vriendelijk en goed ontvangst, duidelijke uitleg over de herkomst en toestand van de auto’s. Een zeer groot gamma aan verschillende auto’s met alle denkbare opties die op internet makkelijk te sorteren zijn. Na het uitzoeken op internet hebben wij een afspraak gemaakt om de door ons geselecteerde auto’s te komen bekijken en een proefrit te maken. Bij aankomst stonden deze auto’s klaar om te bezichtigen en te testen waarna wij er één gekocht hebben. Kortom super vriendelijke en goede service

Indrukwekkende faciliteiten. Zeer prettige persoonlijke benadering. Je voelt je snel thuis. Uiterst efficiënte inname van de leaseauto. Het zelfde geldt voor de aflevering van de gekochte auto.

Duidelijk en heldere verkoopinformatie.
De locatie Zwolle zijn de voorzieningen gedateerd. Toiletten zijn aan vervanging toe!

Prettig contact, goede service

We vinden dat we door de verkoper(s) netjes en serieus geholpen zijn, de vragen die we hadden zijn keurig beantwoord. Ook waren de voorwaarden tav de garantie goed uitgelegd. Mooi concept.

WIJ HEBBEN HELE GOEDE ERVARING MET HET AUTOBEDRIJF, KEURIG GEHOLPEN

Prima ervaring weer. 2e auto hier gekocht, Uitstekend geholpen

Goede ervaringen Dit was onze derde auto die we hebben gekocht bij Alphabet. Goede services en betrouwbare auto's met verzekering voor het eerste half jaar