Wij hebben het aankoopproces als zeer prettig ervaren. De communicatie was heel prettig en we werden heel goed op de hoogte gehouden inzake de voortgang en levering van de auto. Kortom: TOP!

Positief. Vriendelijke ontvangst en prettige open sfeer.

Toen we belden voor deze auto werd hij direct gereserveerd zijn zaterdag proef wezen rijden en gekocht om dat we zo ver weg woonden heeft hij het geregeld dat een week later thuis bezorgd werd om... Toen we belden voor deze auto werd hij direct gereserveerd zijn zaterdag proef wezen rijden en gekocht om dat we zo ver weg woonden heeft hij het geregeld dat een week later thuis bezorgd werd om dat er nog onderhoud moest worden gepleegd . Alleen de zomerbanden moeten nog bij de Volvo Goes worden afgeleverd Dus alles is prima verlopen

Prima geholpen, alles besproken en doorgenomen. Aflevering volgens afspraak.
Nu afwachten hoe de betrouwbaarheid van de auto werkelijk is

Prima geholpen en goede service. Auto kwam super terug van de Mini dealer voordat ik hem mee naar huis kon nemen.

Goed,maar wij hebben afgesproken dat de winterbander vervangenzouden worden door zomerbanden maar de staat van 2 banden laten te wensen over wij hadden afgesproken dat het min 5 milmeter zou zijn

Als de koper geen uitgebreide kennis heeft van auto's biedt dit bedrijf kundige werknemers om je alle informatie te vertellen over de betreffende auto's. De werknemer is hierbij ook erg... Als de koper geen uitgebreide kennis heeft van auto's biedt dit bedrijf kundige werknemers om je alle informatie te vertellen over de betreffende auto's. De werknemer is hierbij ook erg eerlijk als hij iets niet weet. Je kunt beter het antwoord verschuldigd blijven in plaats van foutieve informatie verstrekken. De eerlijkheid en het meedenken stel ik erg op prijs.

Ik heb ( voor de derde keer) een goede auto gekocht, zeker niet goedkoop maar met een goede garantie en een eerlijk verhaal. Veel aandacht voor de klant en goede adviezen.
De after sale...
De after sale service Zou nog iets beter kunnen.

No nonsens, duidelijk in de voorwaarden. Inruilprijs was redelijk. De aflevering was in mijn optiek iets minder, maar door haast hebben we ons daar verder niet druk over gemaakt.

Prima, tot zover, erg modern dat alles online kan