Service van de rijschool
Prijs/kwaliteit verhouding

De rij opleiding duurt langer, maar daarna kan je 100% veilig de weg op

Eerlijk advies
Opbouwende lessen
Je gaat pas op examen als je er echt klaar voor bent

Planning van de lessen

Top rijschool met super rij-instructeur. Mijn ervaringen met Rijschool Alpha zijn enkel positief en ik zou deze dan ook zonder twijfel aanbevelen. Bedankt voor de fijne lessen, Kees!!!

Super instructeur die altijd voor je klaarstaat en zeer goede uitleg geeft. Vrijwel nooit te laat en altijd een fijne sfeer in de auto. Kortom: super service!

Bryan Erkens

Een prettige rijschool met verstand van zaken. De ervaring en de rust weten zij over te brengen op de leerlingen.

rust uitstralen en op een rustige maar toch kritische manier feedback geven.

klanten een vaste rijinstructeur aanbieden.

Ricardo Hogenes

Het zal duidelijker zijn als bij de geslaagde pagina twee groepen zouden staan: scooter en auto zo is het overzichtelijker

Ik vind dat jullie ons heel goed voorbereiden op het examen en dat dat ook een soort van veiligheide en rust geeft

Timo Goossens

Goede rijschool met een top begeleiding! Erg vriendelijke mensen.

Vriendelijkheid
Begeleiding
Manier van les geven

Ik kan geen verbeterpunten bedenken

Vera

Super! M’n dochter us geslaagd voor haar scooter rijbewijs de eerste keer.. ze vind dat er fijn les gegeven word!

Bregje Wilmsen

Goede rijschool

Goed inschatten hoeveel lessen iemand nodig heeft.
Goede lessen

De volgende les in de auto plannen. Op deze manier heeft u de zondag vrij en dan is de kans op verkeerd inplannen kleiner.

Odette

Heel goed, fijne rijlessen

Goede uitleg
Fijne rijlessen

Noë Coenen

Zeer nette rijschool! Goede en duidelijke uitleg, geen gepruts. Alles wordt ook professioneel aangepakt. Ik vond het super tof om samen met deze rijschool mijn scooter rijbewijs te halen en ik kom...

Duidelijke uitleg, alles is verzorgd en goed aangepakt. De rijinstructeur heeft ook altijd goede zin en vindt het leuk om anderen les te geven!

Géén!