Christian de Jong | Bever

Wij waren opzoek naar een Plug & Play oplossing voor één dag in de week: iemand die data, de techniek en ook onze business begrijpt. All Your BI heeft dat snel geleverd en ik kan van harte... Wij waren opzoek naar een Plug & Play oplossing voor één dag in de week: iemand die data, de techniek en ook onze business begrijpt. All Your BI heeft dat snel geleverd en ik kan van harte aanbevelen!

Eigenlijk waren er weinig introducties en woorden nodig om te kunnen beginnen. Ze hebben heel snel weten te schakelen, juist ook tijdens de opdrachten. Dat maakt het een fijne samenwerking waarbij je vaart kan maken en snel kan doorpakken. Hoewel wij goede ervaringen hebben met freelancers, merk je toch dat een bureau meer capaciteit kan leveren en verder met je kan meedenken. De ervaring die ze meenemen vanuit soortgelijke organisaties met soortgelijke uitdagingen maakt wel degelijk een groot verschil.

Over de opleveringen ben ik erg tevreden, er was volledig vertrouwen in de betrouwbaarheid van de data-analyses en het overtrof de initiële verwachtingen.

IT Synergy

"Wij werken sinds begin 2020 samen met All Your BI en ik kan hen van harte aanbevelen. Wij hadden een uitdaging met Power BI om al het nodige inzicht te verkrijgen. Het werk dat ze hebben verricht... "Wij werken sinds begin 2020 samen met All Your BI en ik kan hen van harte aanbevelen. Wij hadden een uitdaging met Power BI om al het nodige inzicht te verkrijgen. Het werk dat ze hebben verricht is uitmuntend. Voor nu wil ik hen ontzettend bedanken en complimenteren voor de wijze waarop ze in de wedstrijd zitten. All Your BI heeft hetgeen het beste is voor de klant vooropgesteld. Ik heb dit geproefd en gevoeld en dit was een ontzettend prettige gedachte."