Michael de Jong

Allround DJ Service weet het enthousiasme goed over te brengen op de gasten. Het maakte dat mijn 50e verjaardag, een knallend feest werd. Ze draaien werkelijk alles en verzoekjes waren geen probleem.

Mieke van Wateringen

Top service, leuke mensen, mooie dj shows. Eigenlijk klopte gewoon alles, bedankt!

Joost en Elise

Alles was super geregeld van begin tot eind. We hebben fijn contact gehad met Allround DJ Service en onze wensen online kunnen doorgeven. Op het feest spatte de energie eraf en ging het helemaal... Alles was super geregeld van begin tot eind. We hebben fijn contact gehad met Allround DJ Service en onze wensen online kunnen doorgeven. Op het feest spatte de energie eraf en ging het helemaal los. Eigenlijk gewoon precies zoals we het voor ogen hadden. Professionele gasten zijn het, chapeau!

Wij hebben een prachtige ervaring gehad met Allround DJ Service. De jongens zijn professioneel bezig en de muziek die er werd gedraaid paste goed bij onze gasten.

Super gedraaid!

niet van toepassing

Marielle Vermeulen

Dick heeft van 20:00-1:00 gedraaid op onze bruiloft. Zonder dat ik er iets van heb gemerkt stond hij helemaal opgebouwd en klaar. De muziek ging aan, en de dansvloer vulde zich volledig vanzelf en... Dick heeft van 20:00-1:00 gedraaid op onze bruiloft. Zonder dat ik er iets van heb gemerkt stond hij helemaal opgebouwd en klaar. De muziek ging aan, en de dansvloer vulde zich volledig vanzelf en bleef de hele avond volledig vol. Precies gekregen wat we heel graag wilden. En de bubbelblaasmachine heeft de foto's van het feest zoveel glans gegeven, blij dat je die in het standaardpakket had zitten!

Dick deed het geweldig: onze gasten stonden al op de dansvloer voor de grote opening en zijn er niet meer afgeweest. Ik had veel opgeschept dat we een dj van mijn leeftijd zouden krijgen ( meer... Dick deed het geweldig: onze gasten stonden al op de dansvloer voor de grote opening en zijn er niet meer afgeweest. Ik had veel opgeschept dat we een dj van mijn leeftijd zouden krijgen ( meer muziek van nu dan al die 90's party's die me behoorlijk de keel uit zijn gaan hangen) dus hij had hoge verwachtingen die hij goed waar had gemaakt. Zijn broer als partyfotograaf heeft het super gedaan en heel fijn was dat ze van alle foto's het kaf al van het koren gescheiden hadden!

Dick, je kan in je communicatie soms merken dat je er nog een vaste baan naast hebt en dat je ondertussen aardig wat klussen hebt. Je bent een hele goede: als dit is wat je leuk vindt, zou ik... Dick, je kan in je communicatie soms merken dat je er nog een vaste baan naast hebt en dat je ondertussen aardig wat klussen hebt. Je bent een hele goede: als dit is wat je leuk vindt, zou ik aanraden om ervoor te gaan en het andere werk iets terugschroeven. En je prijzen zijn lekker scherp, als het nodig is kan je daar nog wat inkomen erbij schrapen. ;-)

ATC Hilversum

Maakt er een geweldig feest van, altijd! Nooit teleurgesteld geweest.

Muziekstyle, vriendelijkheid, communicatie

NVM

Joanna en Marcel Ruitenberg

Ti's een onwijs geslaagd feestje geworden! Iedereen heeft het naar zijn zin gehad en goede muziek. Op de avond zelf waar wij ons bruiloft feest hielden mocht opeens niet alles muziek soorten... Ti's een onwijs geslaagd feestje geworden! Iedereen heeft het naar zijn zin gehad en goede muziek. Op de avond zelf waar wij ons bruiloft feest hielden mocht opeens niet alles muziek soorten gedraaid worden. De dj heeft zich hier goed op aangepast :)

Goed muziek, kijkt wat het publiek wilt, staat actief achter zijn draaitafel.

De communicatie vooraf vonden wij erg stroef lopen. Het mail verkeer was eigenlijk te weinig en waneer ik het nummer belden wat op internet staat, kreeg ik een broer aan de telefoon die weer van een... De communicatie vooraf vonden wij erg stroef lopen. Het mail verkeer was eigenlijk te weinig en waneer ik het nummer belden wat op internet staat, kreeg ik een broer aan de telefoon die weer van een ander bedrijf is. Brengt een beetje verwarring en twijfel.

Allard

Mijn ervaring is echt meer dan goed. Ik ben vanzelf erg perfectionistisch, soms zelfs tot het autistische aan. Maar bij het inhuren van Allround DJ Service maak ik me nooit druk. Dit is al de... Mijn ervaring is echt meer dan goed. Ik ben vanzelf erg perfectionistisch, soms zelfs tot het autistische aan. Maar bij het inhuren van Allround DJ Service maak ik me nooit druk. Dit is al de derde keer dat ik Allround DJ Service inhuur en het is altijd helemaal goed. Het voorgesprek was heel erg prettig en er werd door Dick heel erg goed meegedacht. Hij gaf aan welke licht- en geluidspakket het beste bij mijn feest paste. En nu hoor ik u als lezer denken "dit zal wel het duurste pakket zijn geweest". Nee Allround DJ Service gaf heel duidelijk wat hij dacht dat het beste bij mijn feest zou passen en gaf hier ook goede redenen voor. Het organiseren van een feest geeft een hoop leuke momenten maar ook een hele hoop stress. Allround DJ Service neemt deze stress volledig weg met zijn perfecte service. Je kan bij hem duidelijk aangeven van welke muziekstijl je houd en welke stijlen absoluut niet gedraaid dienen te worden. "Uw vraagt wij draaien" is een motto die letterlijk en figuurlijk bij Allround DJ Service past. Helemaal top!

Perfecte apparatuur, leeft zich goed in, in de wensen en de behoefte van de klant en maakt je feest helemaal compleet.

Niet.

Alessie

Wij hebben Allround DJ Service ingehuurd op onze bruiloft voor het feest s avonds. Het was een goed feest en zowel wij als de gasten hebben zich heel goed vermaakt. Maar wij hebben expliciet ook... Wij hebben Allround DJ Service ingehuurd op onze bruiloft voor het feest s avonds. Het was een goed feest en zowel wij als de gasten hebben zich heel goed vermaakt. Maar wij hebben expliciet ook muziek aangegeven die we liever niet wilde horen en deze muziek werd desondanks veel gedraaid.

Mooie drive in show die er professioneel uitziet. De dj's zijn leuke en enthousiaste mensen.

We hebben niet het gevoel dat onze muziekwensen goed zijn vertaald naar de selectie die op de avond zelf werd gedraaid.

Valentijn & Leonie

Wij hebben Allround-dj ervaren als zeer boven verwachting het was niet normaal, we hadden gehoopt dat de hele vloer los zou gaan maar we waren iets meer dan een half uur bezig en de vloer is niet... Wij hebben Allround-dj ervaren als zeer boven verwachting het was niet normaal, we hadden gehoopt dat de hele vloer los zou gaan maar we waren iets meer dan een half uur bezig en de vloer is niet meer leeg geweest iedereen ging los zelfs oma stond tot 1 uur op de dansvloer.
een stelletje heeft gelijk gevraagd wie de DJ was want die moesten zij ook hebben op hun bruiloft, kan maar 1 ding zeggen Allround-dj helemaal top :)

Luistert goed naar de wensen van het bruidspaar.