Vooraf heel erg positief en professioneel contact. Op het feest werd ik gebeld door de dj dat zij er waren terwijl het een surprise party was. Niet zo handig.
Aardige dj’s. Duurde wel te...
Aardige dj’s. Duurde wel te lang voordat het feest op de dansvloer op gang kwam. Het was ongeveer 00:00 toen de heren de goede muziek te pakken hadden. Terwijl
Ik een indicatie lijst had gemaakt. Hadden de heren deze wel? Ze wisten namelijk niet dat het het nummer Everybody moest zijn i.p.v. I want iT that wAy. Dit stond ook op die lijst op jullie internet site. De heren wilde om 01:00 stoppen terwijl Ik 0130 had afgesproken. Abrupt eind om 0130.

Vooraf

Zie boven

Reactie Allround DJ Service:

Beste Irene,
Beste Irene,
Vanochtend hebben wij met elkaar uitgebreid gesproken over jouw beoordeling. We zijn blij dat je de DJ's erg goed vond en aardig.. Helaas was er een kleine miscommunicatie over de eindtijd. Telefonisch gaf je aan dat je wel terugkijkt op een positieve en geslaagde avond en daar zijn wij blij om. Ook gaf je aan dat je ons weer zou aanbevelen. En dat horen we natuurlijk graag!
Tot een volgend feest.
Met muzikale groet
Team Allround DJ Service

Deze DJ Service heeft er zeker aan bijgedragen dat ons bedrijfsfeest een groot succes is geworden!

Makkelijk contact, snelle en duidelijke service, goede apparatuur.

Super leuke dj en een geweldig persoon die rekening houdt met al je wensen / verzoekjes. Mooie show en weet hoe hij het feest compleet moet maken! Een echte aanrader!!

We hebben in november een DJ gehuurd bij Allround DJ Service. Geen moment spijt van gehad. Gewoon een super gezellig feest met leuke muziek. De dj kwam regelmatig vragen of alles naar wens was. Erg... We hebben in november een DJ gehuurd bij Allround DJ Service. Geen moment spijt van gehad. Gewoon een super gezellig feest met leuke muziek. De dj kwam regelmatig vragen of alles naar wens was. Erg prettig

Ga zo door

Nee

Jan

Laatst een fantastisch feest gehad met Allround DJ Service. Aanvraag werd snel opgevolgd en de jongens weten hoe ze een feestje kunnen bouwen.

Het eerste feestje staat alweer in de...

Het eerste feestje staat alweer in de planning in juni 2019. Bedankt!

Het eerste feestje staat alweer in de...

Het eerste feestje staat alweer in de planning in juni 2019. Bedankt!

Nee echt een aanrader

Premeo / Thuisvaccinatie

Super snelle service en de prijs kwaliteit is meer dan perfect!

Snel, duidelijk, overzichtelijk en een scherpe prijs

Christie Horsting

50 jaar worden was met de Allround DJ service een feestje!

De persoonlijke website waar je al je favoriette hits op kenbaar kon maken.

Iets beter inspelen op dat wat er op de dans vloer soms afspeelde.

Mariëtte

Erg leuke dj die goed inspeelde op de wensen. Hij kwam ook netjes tussendoor vragen of alles naar wens was. Top!

Gewoon goed!

Ricardo Sardjoe

Wat je op de website ziet is ook echt wat je krijgt

Leuke sfeer gecreëerd door de DJ

Geen verbeterpunten. TOP!!

Tessa

Ik heb Allround DJ Service gevraagd voor mijn 30ste verjaardag. Afgelopen zaterdag was Dick er weer voor mijn 35ste verjaardag en ik weet 100% zeker, dat ze er weer zijn als ik 40 word.

Wat kunnen deze mannen en topsfeertje creëren! Ontzettend bedankt, mijn après-skifeest was een succes door jullie!