1904 beoordelingen

1904 Reviews

Tarik Lahouari

Goede ervaring

Benjamin

Het was prettig dat het bedrijf snel reageerde op het bericht dat ik via een contactformulier had achtergelaten. Ik ben wat huiverig voor contactformulieren, omdat nooit zeker is wanneer je antwoord... Het was prettig dat het bedrijf snel reageerde op het bericht dat ik via een contactformulier had achtergelaten. Ik ben wat huiverig voor contactformulieren, omdat nooit zeker is wanneer je antwoord krijgt, maar bij Allprepare was er binnen het uur een reactie! Verder is het prettig dat het bedrijf dat namens Allprepare de bezorging doet, GLS, de mogelijkheid biedt om een andere bezorgdatum aan te wijzen. Want ook al is snelle bezorging vaak heel welkom, soms komt het toch beter uit als het pakketje er een paar dagen langer over doet voordat het bij je aankomt.

Reactiesnelheid. De mogelijkheid om via het bezorgingsbedrijf GLS een andere bezorgdatum aan te wijzen.

John van Wieringen

Ik heb noodvoedsel besteld. Ook heb ik mondeling en schriftelijk vragen gesteld over nieuwe producten, die ik zou willen aanschaffen.

Met name de goede adviezen. Dat is dus een goede service per mail of telefoon. Zónder dit advies, zou ik geen aanschaf doen!

c netel

Jeff Hoopman

Uitstekende service

Komen hun woord na

roger canivet

Produit commandé le vendredi 09-02-2024 et livré le lundi 12-02-204 .bravo pour la rapidité

service très rapide et soigné , merci

walter peeters

variatie in aanbod

Isabel Berghuis

nee

Fred Hertom

Heb ik telefonisch al door gemeld

Goede en vlugge levering