brigitte pieters

Vlugge, correcte levering en service

Hallo Brigitte,

Bedankt voor uw fijne review! We zijn blij met uw feedback en tevreden dat u onze diensten waardeert. Dit helpt ons om onze service te verbeteren. Bovendien maakt u nu automatisch kans om een waardebon van €20 te winnen! De winnaar wordt op het einde van de maand persoonlijk op de hoogte gebracht.

Roobroeck Isabelle

Alle collecties beschikbaar in tegenstelling tot doe het zelf zaken.

Hallo Isabelle,

Bedankt voor uw fijne review! Dit helpt ons om onze service te verbeteren. Bovendien maakt u nu automatisch kans om een waardebon van €20 te winnen! De winnaar wordt op het einde van de maand persoonlijk op de hoogte gebracht.

Marc Florie

Het ging snel en correct. Heel goed

Hallo Marc,

Hedwig Savelkoul

Helaas al 1 week aan het wachten op een douchegordijn...... had bij jullie besteld omdat het niet zo lang zou duren! Ook nog geen verzendbevestiging gehad

Anton van den Tweel

Prima product voor een mooie prijs 👍

Hallo Anton,

Bedankt voor uw fijne review! Dit helpt ons om onze service te verbeteren. Wij starten vanaf volgende maand met het weggeven van een maandelijkse waardebon van €20 voor onze webshop. Aangezien we volgende maand pas starten en we u toch de kans willen geven om mee te doen, wordt u mee opgenomen in het lijstje van mogelijke winnaars! De gelukkige winnaar wordt op 31 augustus persoonlijk op de hoogte gebracht.

Viroux Hilde

Aan 1 onderdeel was een beetje roest