Ahmed

Er werd geen hulp geboden toen ik autopech had binnen eigen woonplaats. Ik ben verzekerd voor pechhulp buiten de eigen woonplaats en Europa. Ik zou verwachten dat Allianz mij kon helpen tegen extra... Er werd geen hulp geboden toen ik autopech had binnen eigen woonplaats. Ik ben verzekerd voor pechhulp buiten de eigen woonplaats en Europa. Ik zou verwachten dat Allianz mij kon helpen tegen extra betaling omdat ik een bestaande klant ben, maar er was 0,0 hulp mogelijk.

Enith

Duidelijk geholpen zelf nog eerder dan het tijdstip dat via telefoon werd gezegd!! Deskundig en vriendelijke medewerkers

Martijn Hamers

Afgelopen dinsdag heb ik om 11:19 gebeld dat mijn band lek is en dat er een behoorlijke schroef inzit. Vervolgens gebeld met de hulplijn en in nog geen 5 minuten werd er hulp verstuurd. Om 11:45... Afgelopen dinsdag heb ik om 11:19 gebeld dat mijn band lek is en dat er een behoorlijke schroef inzit. Vervolgens gebeld met de hulplijn en in nog geen 5 minuten werd er hulp verstuurd. Om 11:45 waren ze ter plaatsen en nog geen 10 minuten later kon ik mijn weg vervolgen. Al met al een zeer tevreden!!

Sarina van Boom

De vrouw aan de telefoon was zeer onvriendelijk en de man die later ter plekke kwam, was zeer vriendelijke

Ik ben op een prettige en snelle manier geholpen door vriendelijke medewerkers!