Lieke

Pech gehad op onze eerste vakantiedag in Frankrijk. Volgens het keuzemenu moesten we voor Frankrijk contact opnemen met de praatpaal langs de snelweg. Dit hebben we gedaan en uiteindelijk bij de... Pech gehad op onze eerste vakantiedag in Frankrijk. Volgens het keuzemenu moesten we voor Frankrijk contact opnemen met de praatpaal langs de snelweg. Dit hebben we gedaan en uiteindelijk bij de garage bleek dat we met een telefonisch medewerker eigelijk eerst een dossier hadden moeten maken. Dit was totaal niet duidelijk aangegeven. Ook weinig empathie van de medewerker over onze situatie en ook werd er geprobeerd de kosten af te schuiven op een andere verzekering (schade ipv pech)

Wel prettig dat er nog gebeld is door een Frans sprekende medewerker om het e.e.a. af te stemmen met de Franse garage en direct de kosten van het wegslepen af te handelen. Heel fijn dat we uiteindelijk weer gewoon verder konden rijden!

José, Heemstede

Ontzettend plezierig en adequaat geholpen door de telefonische helpdesk.
Ontzettend plezierig en adequaat geholpen door de telefonische helpdesk.
Helaas al twee keer een beroep moeten doen op de doorlopende reisverzekering. Beide keren is zonder problemen de schade vergoed.

Alex

Global heeft zijn processen naar de klant ingericht

herman

Dit was voor mij de eerste keer maar heel erg goed geholpen

Arno B.

Kan niet anders zeggen dan dat het dik in orde is. Vanaf moment van afsluiten tot mijn eerste keer hulp die ik nodig had hebben ze het goed geregeld.

Dominicus van Drunen

Reisverzekering afgesloten waarop ik een wijziging wilde doorvoeren via email ,dat ging moeizaam, ondanks aanduiding URGENT geen enkele reactie. Dat veranderde toen ik telefonisch contact opnam,... Reisverzekering afgesloten waarop ik een wijziging wilde doorvoeren via email ,dat ging moeizaam, ondanks aanduiding URGENT geen enkele reactie. Dat veranderde toen ik telefonisch contact opnam, snel efficient,duidelijk