Warner okken

Prima geholpen binnen half uur terplekke en meegenomen naar garage en toen band vervangen en weer naar huis

marij

Uitstekend geholpen

goede ervaringen

Vermeiren Karel

Camper stuk in Spanje

Werden snel en deskundig geholpen .gedurende de volledige herstelling.

Kees

Goed geregeld!

Goed geregeld en uitstekend geholpen toe mijn auto het liet afweten tijdens onze vakantie in Portugal.

Bert van het Hul

goed telefonische te bereiken.

Geri

Ik ben goed en snel geholpen

Deskundig en vriendelijk

Ben Onderweg

Met ALLIANZ super snel weer op weg na pech!

Mijn C4 gaf een EPS storing, met als reden "Handrem defect", waardoor ik geen cm van m'n plek kwam tgv een vastzittende automatische handrem. Dit kwam zeer ongelegen. Gelijk ALLIANZ gebeld en binnen een half uur was er een zeer kundige monteur met sleepvrachtwagen die navraag deed en na enkele hernieuwde startpogingen, ondanks de storing, toch de auto van zijn handrem af kreeg en mij vroeg een steen voor het achterwiel te leggen zodat we konden stuivertje wissen. Hij vroeg vervolgens of de auto een tijdje had stil gestaan. Dit was het geval en we hadden onze 1e nachtvorst gehad, dit bevestigde zijn idee en diagnose, waarna hij heeft gemeten of de accu voldoende oplaadde en mij getipt deze diagnose door te geven aan mijn eigen garage, waar ik nu zonder problemen heen kon rijden. Hij gaf aan dat de electromotor die de handrem er af moet halen bij de Citroƫn C4 voldoende stroom nodig heeft en dat het voltage hierdoor onder slechtere omstandigheden wel onder de 12 Volt kan komen, die dan de storing veroorzaakt. Zo gedaan en zo is het gegaan. Hij bleek het bij het juiste eind te hebben. Mijn garage heeft gelijk een nieuwe accu geplaatst, waarna de storing was verdwenen en onze accu getest en voor langere tijd aan de lader gezet, bleek slechts 27% op te laden.

Frank

Uitstekende reisverzekering

Na overlijden van mijn vader met spoed naar nederland terug moeten keren. Bijkomende reiskosten werden conform verzekering meteen vergoed door Allianz. Snelle duidelijke en correcte afhamdeling. Pluim !!!