xx

Eerste ervaring en slecht mee gemaakt

Dit was mijn eerste ervaring met dit bedrijf en heb het ook gelijk slecht ervaren, ik raad het zeker af om met dit bedrijf een vakantie te boeken. Je zal pas je geld uitgekeerd krijgen als je tijdens je situatie op sterven ligt.

reiziger

Geen coulance

Afgelopen zomervakantie telefonische kosten gemaakt om autopech bij ANWB te vermelden (en daarmee extra kosten voor langer verblijf etc. te voorkomen).
Bij "schade melden" (vergoeding telefonische kosten ~50 euro) vermelden bij de Allianz kreeg ik te horen dat ik in mijn reisverzekering geen SOS module auto heb staan en dat ik daardoor geen kosten vergoed zal krijgen. Vreemd, want met dat "telefoontje" heb ik juist gezorgd dat de kosten niet nog meer gaan oplopen. Jammer, geen coulance van de kant van Allianz. Dank je wel Allianz!

mevr. h.van elk nijmegen

Prettig verzekerd volgende keer wel op vacantie

is zeer prettig verlopen ,ondanks de annulering toch een goed gevoel over gegouden

M.Vaessen,v.Dijk

Alles is goed en vlug geregeld

Ik zal zeer zeker altijd bij Allianz weer een verzekering pakken,en ook andere aan bevelen.

Wim van der Hoek

Prima, professioneel

prima, professioneel

de meer

Ontevreden

na tel. contact niet correct geholpen. online aanmaken van formulier niet mogelijk. perse moeten printen en sturen, vanwege gebreken website. geen goede vergoeding gekregen.