A. Jong

Prima. Geen problemen. Mooie afhandeling

Overzichtelijk, duidelijk. Precies genoeg informatie.

Ik zou wel een schema willen van welke zaden ik in een bepaalde maand kan zaaien. Nu moet ik op alle zakjes kijken en dat werkt niet echt: ik zet het dan in excel, maar dat werkt in de praktijk... Ik zou wel een schema willen van welke zaden ik in een bepaalde maand kan zaaien. Nu moet ik op alle zakjes kijken en dat werkt niet echt: ik zet het dan in excel, maar dat werkt in de praktijk niet. Als jullie nou een overzicht per maand maken en ik gemakkelijk het zaad kan bestellen voor die maand, maak je mij blij en ik denk dat het goed is voor jullie omzet. Ik hoop dat jullie dit geweldige idee overnemen :-)

Mj

Snel en goed verpakt

Snel en goed verpakt Plus leuk extraatje

Herman Wories

Duidelijkheid

Nvt

Doreen Boer

Zeer goed, snelle levering.

Leuk dat je extra zaden krijgt.

Maya

Goede ervaring met het bedrijf

Veel informatie over de zaden op de site, snelle levering.

Rachel Emmen

Ik heb gekregen wat ik heb besteld en nog een kadootje extra. De bestelling was binnen een snelle tijd ontvangen.

Snelle levering en extraatje erbij geleverd

Een uitgebreidere beschrijving op de website over de planten/zaden die je besteld. Welke planten kunnen bij elkaar, waar kun je ze het beste zaaien, kan het in een pot etc etc

Jordy Haan

Snelle levering en goede zaden! De eerste zaailingen staan al.

Snelle levering, goede zaden, duidelijke website.

Momenteel niets aan te merken

Anita Nordhausen

Prima service

Meteen reactie op mail top

Geen verbetertips

Ton KAREL

Zeer goed en snel

makkelijk bestellen

wat goed is niet veranderen

Eve Kortleven

Positieve ervaring over de hele lijn

Uitgebreide keuze aan niet gemodificeerde, biologisch geteelde zaden, snelle levering

De bestelwebsite. Ik vond het vreemd dat je twee keer op het gewas moest klikken voor je keuze werd toegevoegd aan het winkelmandje. Daardoor heb ik een paar keer iets opnieuw moeten opzoeken en... De bestelwebsite. Ik vond het vreemd dat je twee keer op het gewas moest klikken voor je keuze werd toegevoegd aan het winkelmandje. Daardoor heb ik een paar keer iets opnieuw moeten opzoeken en toevoegen, warvan ik dacht dat het was toegevoegd, en dat bleek achteraf niet het geval.