8.5/10

Prima, plus snelle bezorging! Goed

Goed en keurig ingepakt!

N.v.t.

Hallo meneer van den Eeckhout,

Wat fijn dat we U konden helpen met het kalfslederen bandje voor uw horloge en wat leuk dat U ons laat weten dat U zo tevreden bent. Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring en veel plezier van uw aankoop!

Klanttevredenheidsdienst

Uitstekende ervaring door snelle levering en goed product

ja, snelle levering en geen bezorgkosten

nee

Kabuja

Heel erg tevreden. Snelle levering

Altijd alles op voorraad

Zoeken naar producten zou iets makelijker mogen worden.

Hallo,

Bedankt voor de positieve feedback. Ik zie dat U batterijen hebt gezocht op de site. Normaalgesproken is het zoeken met een modelnummer het meest effectief. Batterijen hebben nummers en modelnummers, dus het zoeken kan inderdaad wat lastiger zijn. Indien U vragen heeft kunt U altijd contact met ons opnemen.

Klanttevredenheid

Wim Peters

Wat ik besteld hebt was heel snel en goed geleverd en daar hou ik van.
Groetjes van Wim uit Rooi is mooi !!!

Snel en goed.

Neen

Hallo,

We zijn verbaasd over deze feedback. U heeft bij ons 2 rekbanden besteld en deze zijn ook aan U verzonden. Vervolgens hebben wij hier niets meer over vernomen en gingen er dus vanuit dat het naar tevredenheid verlopen was. Indien u vragen of opmerkingen heeft, kunt U altijd direct met ons contact opnemen. Daarmee geeft U ook de ons de kans om een oplossing te vinden. Zoals U weet heeft U ook retour- of omruilrecht binnen 30 dagen.

Wim Peters

Wat ik besteld hebt was heel snel en goed geleverd en daar hou ik van.
Groetjes van Wim uit Rooi is mooi !!!

Snel en goed.

Neen

Hoi Wim,

Bedankt voor deze leuke reactie uit het prachtige Rooi. Veel plezier met het gekochte bandje!

Hilders

Super snelle levering

Het bestelde kwam snel aan en in goede staat, maar het bestelde horlogebandje had een andere kleur dan wat er was besteld. Na te hebben gebeld met het bedrijf bandje rerour afzender kunnen doen en...

goed product voor scherpe prijs

M Roelofs

Prima organisatie.

reactie op bestelling en afsturen.

Missertje

Levering promt. Helaas was het instrument niet deugdelijk, dus miskoop.
Dit ook aan het bedrijf gemeld, waarop weer netjes direkt gereageerd werd, met de vraag naar het bestelnummer. Dit heb...

Zie mijn reactie

Hallo,

Wat vervelend! Inderdaad zien we nu dat de mail van 29 december niet goed is doorgekomen. Na wat zoeken vonden we inderdaad een mail met het ordernummer. We helpen onze klanten altijd graag bij het oplossen van problemen, dus erg jammer dat het zo gelopen is. We zullen even een antwoord sturen op de mail, dan komen we er samen zeker uit.