Het bestelproces
8.5/10
Snelheid van de website
Onze klantenservice
In hoeverre zou u ons aanbevelen bij anderen?
8.3/10

Van Toor Techno Consultansy

Prima!

alles wat nodig is, snel en goed.

U zou de website wat kunnen moderniseren

Hallo,

Bedankt voor de feedback. Een website is altijd dynamisch en we nemen tips van klanten zoveel mogelijk mee. We wensen U veel plezier van uw aankoop en zien U graag nog eens terug op onze site.

Klanttevredendheidsdienst

R.H. Vis

Gewoon een goede webshop

Gewoon een goede webshop

Nee alles ging goed

Hallo meneer Vis,

Wat fijn om te horen dat U zo tevreden bent met onze webshop. Bedankt voor de positieve reactie!

janmutsaers

Alle bestellingen etc zijn correct uitgevoerd en conform geleverd

breed assortiment

kwaliteit van eigen merk produkt vond ik armoede

Hallo Jan,

Wat fijn om te horen dat U zo tevreden bent met onze service en dat U ons zult aanbevelen bij anderen. Bedankt voor het delen en veel plezier van je aankoop.

Thijs Kern

De informatie bij het product dat ik gekocht heb was matig. Spelfouten in de beschrijving en niet alle specificaties erin opgenomen. Verder alles prima

Hallo,

U heeft gelijk! Er staat inderdaad 1 x verminderd met een d en dit moet een t zijn. We vertrouwen erop dat U tevreden bent met het ontvangen product en wensen U veel plezier met uw aankoop.

Hallo,

Wat fijn om te horen dat U zo tevreden bent over onze site. Bedankt voor het delen en veel plezier van uw bandje!

Klanttevredenheidsdienst

Van begin tot eind prima gedaan, prima levertijd en prima contact. Jammer dat er kosten aan ruilen zijn verbonden.

De foto's op de website komen niet overeen met de werkelijke kleuren van de bandjes, ik had een zachtroze band besteld en ik ontving eigenlijk meer een crème kleurige met een lichte zweem van roze. Deze wilde ik omruilen voor een donkere variant, ook deze valt veel lichter uit dan op de foto op de website. Is voor dit bandje niet erg want het is eigenlijk de lichte variant die ik in de eerste instantie zag op de website.

Hallo,

Bedankt voor de positieve feedback. Op een foto is het vaak moeilijk de precieze kleur moeilijk te zien. Gelukkig konden we het voor U ruilen. Omdat we gratis verzenden binnen Nederland, vragen we voor de verwerking van de omruiling een kleine tegemoetkoming. Wij wensen U veel plezier van uw aankoop!

Termaat

Meedenkend bedrijf dat zijn afspraken nakomt

Oplossings gericht

Levering duurde langer dan verwacht

Hallo meneer Termaat,

We proberen inderdaad mee te denken met onze klanten. Daarom zijn we ook bereikbaar voor alle vragen. Wat fijn dat we U konden helpen. Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring.

Klanttevredenheidsdienst

Prima service en snelle verzending.

Hallo,

Wat fijn dat we U naar tevredenheid konden helpen met een onderliggende horlogeband. Bedankt voor het delen van uw mening en veel plezier van uw aankoop!

Nee, gewoon goede service

Nee.

Hallo,

Als het goed is, is het goed. Daar zijn niet veel woorden voor nodig. Bedankt voor het delen van deze positieve ervaring met onze website!