8.5/10
Snelheid ld

Hallo,

Wanneer je dit bandje op onze site bestelt, zie je naast het produkt aangegeven: Verzending binnen 5-10 werkdagen na ontvangst betaling. Dit omdat het niet bij ons op voorraad ligt, maar vanuit onze leverancier hier moet komen. Zodra we het hebben, sturen we het direct op en ontvangt u een bevestiging van verzending.

Zeer behulpzaam en goed

Me leijnse

Prompte aflevering goed verpakt. Voldoet aan alle specificaties. Goede kwaliteit

Hallo meneer Leijnse,

Soms heb je enkel een nieuwe sluiting nodig om je horloge weer heel te maken. Ook hiervoor kun je prima bij ons terecht. Fijn dat we u konden helpen en dat u zo tevreden bent over de service. Bedankt voor het delen en veel plezier van uw aankoop!

Correct

snel geleverd
goed verpakt

Prima service, duidelijke site. snelle levering. OK.!!

nee, gewoon goed

nee

Hallo,

Prima service, duidelijke site. snelle levering. Dit alles hebben we hoog in het vaandel staan. Fijn om te horen dat dit ook als zodanig wordt ervaren door onze klanten. Bedankt voor het delen en veel plezier van uw Horloge Gereedschapset.

Raf aerts

Heel goede service!

Product was beschadigd bij aankomst , zonder problemen terug opnieuw verzonden

Hallo Raf,

Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met onze service. We hebben dit zeer hoog in het vaandel staan en we hopen dat klanten niet aarzelen om contact op te nemen, wanneer iets niet helemaal in orde is. We zoeken graag samen naar een oplossing. Bedankt voor het delen!

Klanttevredenheidsdienst

Alles is zeer vlot en prima verlopen.

ARG

Very good experience!
Good quality/price product and outstanding customer service.

Customer service
Quality of the product
Competitive prices

Hi Alberto,

Thank you for your nice comment. We are happy we were able to help you with the watch straps you needed. Hope to welcome you again on our website.

Kind regards,
Customer Care Service

Alles meer dan goed verlopen

Keus, snelheid van leveren, service

Ansoluut niet

Hallo,

Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent met onze service. Bedankt voor het delen! Veel plezier van de horlogebandjes.

Klanttevredenheidsdienst

Snel en korrekt. Er was iets fout gegaan bij mijn levering. Dat was zeer snel en netjes hersteld. Dusdanig positieve ervaring dat ik zeker, indien nodig, vervolgorder zal plaatsen.

Snel en korrekt.

Hallo,

Wat fijn om te horen dat het naar tevredenheid is opgelost en dat u de volgende keer weer bij ons bestelt. We hebben bereikbaarheid en service aan onze klanten hoog in het vaandel staan en het doet ons goed dat dit ook als zodanig ervaren wordt. Bedankt voor het delen!