2053 beoordelingen

Kwaliteit

2053 Reviews

Jim B.

Enorm tevreden en boven verwachting!

Zeer goede service, kwaliteit en kennis van producten

Iets meer informatie over de extra artikelen (brandstoftank en slang) die je in ons geval ook nog gratis bij je bestelling kreeg. Dit was nu (positieve) verrassing.

Jasper

Niet al te snel en ander product gekregen dan verwacht dus onduidelijke fotos ook niet al te goede prijs kwaliteit

Erg fijne klantenservice

Sneller verzenden en betere foto’s

Doesburg

Goed meedenkend en oplossingsgericht, echt fijn !

meedenken en advies

Sven

Top, goede website!

Levering

Irene Prinsen

Onbetrouwbaar bedrijf. Alleen erop uit om veel geld te verdienen.. En de eigenaar houdt zich totaal niet aan de consumenten voorschriften.. Zoals dat je binnen 2 weken het gekochte product mag... Onbetrouwbaar bedrijf. Alleen erop uit om veel geld te verdienen.. En de eigenaar houdt zich totaal niet aan de consumenten voorschriften.. Zoals dat je binnen 2 weken het gekochte product mag retourneren.. Doet hij niet aan..!!!!!!!super slechte zaak!!!!!!

Geen enkele

Zaak sluiten

Reactie Allesmarine.nl:

Beste Irene
U heeft een 2e hands buitenboordmotor gekocht bij ons in de showroom.
Beste Irene
U heeft een 2e hands buitenboordmotor gekocht bij ons in de showroom.
U kunt zich helaas niet beroepen op de wet koop op afstand als u een product fysiek in de winkel heeft gekocht. Sorry wij hebben geen ruilbeurs en nemen geen goedwerkende 2ehands of nieuwe buitenboordmotoren (zonder waarde vermindering) retour. Als een motor echt niet goed / ondeugdelijk is kunt u de koop (laten) ontbinden op basis van non-conformiteit. Maar als een motor echt niet goed, laten we het echt niet zover komen en betalen we deze netjes terug. We zouden liegen als we zouden zeggend dat dit nooit gebeurt. Met +/- 600 motoren verkoop per seizoen waarvan veel 2ehands, zit er ook wel eens een rotte appel tussen. Mocht dit zo zijn betalen we de motor gewoon terug zonder discussie. In uw geval bleek de goedwerkende Mercury 20 pk 4T 'te zwaar' of te hard te varen en was een vaarbewijs halen in eerste instantie bij de koop wel de bedoeling en later toen jullie de motor terug wouden brengen niet. Wij hebben voorgesteld een vervangende motor te leveren met 10 pk. Dit werd helaas direct van tafel geveegd door u en de enigste optie voor u was het volledige bedrag retour op basis van de wet koop op afstand. Ik heb netjes uitgelegd dat u zich niet kunt beroepen op deze wet (geld alleen voor webshop aankopen op afstand) en nogmaals een andere motor voorgesteld. Helaas zonder succes. U mag zich wat ons betreft nog altijd komen melden voor een andere motor zoals voorgesteld per mail. Mvg team Allesmarine (dave)

Fred

Duidelijk en snel verstuurt

Via you tube duidelijk uitleg hoe onderdelen te vinden.

R. Engelschman

snelle reactie op e-mail.

niet alle artikelen zijn gemakkelijk te vinden.

Gerrie

Slecht ?

Geen kapotte onderdelen opsturen

T. Peters

Helemaal top!

perfecte service

onderdelen zoeker op de website