Kwaliteit

Roel Kok

Spoedbestelling startmotor (het kost wat extra) volgende dag in huis

service en snelle levering

telefonisch contact duurt wat lang, maandagochtend 9 uur is ook druk denk ik

Marco

Top bedrijf en medewerkers, staan echt klaar voor de klant!

Vriendelijk, zeer behulpzaam!, snelle service

vooral doorgaan!

C.

snelle levering

oem nummers komen niet altijd overeen en is het zoeken om zeker te weten of het artikel werkelijk klopt. Ook had ik graag de mogelijkheid gehad om mijn bestelde artikelen bij een afhaalpunt op te... oem nummers komen niet altijd overeen en is het zoeken om zeker te weten of het artikel werkelijk klopt. Ook had ik graag de mogelijkheid gehad om mijn bestelde artikelen bij een afhaalpunt op te halen. Nu moet ik bijna verplicht thuisblijven om de bezorger niet mis te lopen.

van de vegte

Goede levering en op tijd

toegankelijke en overzichtelijke site

lorenzo

Pakket kwam niet aan , ellendig veel mails moeten versturen , de winkel geloofde niet dat het pakket verloren is geraakt doos post nl ,

na lange discussie's heeft het bedrijf dan toch...

na lange discussie's heeft het bedrijf dan toch het pakket opnieuw verzonden , na helaas veel tijdverlies en tal van mails te moeten versturen

betere communicatie , betere levering optie's aanbieden , de klant geloven als een pakket daadwerkelijk niet aangekomen is !

een tip automatisch e mail bevestigingen sturen naar de klant...

een tip automatisch e mail bevestigingen sturen naar de klant betreft hun bestelling

pieter

Zeer slechte service .Wacht nog steeds op mn geld.Door hun verkeerd opsturen van verkeerde stickers moet ik de retourkosten betalen en laten ze me wachten op mijn eigen geld.

Tas

Slecht

Snwlle levering na bellen

Product was niet op voorraad als ik niet had gebeld zou ik hem einde van de maand pas krijgen. Ze hadden betere feedback kunnen geven

W. Katzinski

Vrij onbeleefde manier van communiceren met de vraag of ze konden uitzoeken naar vijf mailtjes welk onderdeel nummer ik nodig zou hebben kreeg ik als reactie dat ik de foto's voor mijn neus heb het... Vrij onbeleefde manier van communiceren met de vraag of ze konden uitzoeken naar vijf mailtjes welk onderdeel nummer ik nodig zou hebben kreeg ik als reactie dat ik de foto's voor mijn neus heb het gaat om en onderdeeltje van misschien 10 euro maar vind de communicatie vrij onbeleefd en kortaf denk als ik een revisie nodig had met een bb van 200 pk en bouwjaar 2019 dat ik werd aangesproken met meneer en dat ze de koffie klaar hebben staan.

Snel en onvriendelijke mail terug

Communicatie training

Reactie Allesmarine.nl:

Beste Lezers, wij werken nou eenmaal op onderdeelnummer. We kunnen niet op afstand mee sleutelen. Ons verzoek is dus altijd mee te kijken naar de onderdelen tekeningen om zo aan te geven welke... Beste Lezers, wij werken nou eenmaal op onderdeelnummer. We kunnen niet op afstand mee sleutelen. Ons verzoek is dus altijd mee te kijken naar de onderdelen tekeningen om zo aan te geven welke onderdelen u wenst dat wij bestellen. Wij gaan niet over tot 'speciaal bestellen' als de klant niet mee kijkt naar de tekeningen. Wij geven alle tips en trick om onderdeelnumemrs op te zoeken. Als u als klant gewoon niet wilt kijken. Wordt het voor ons, helaas, ook bijzonder moeilijk. Elke motor heeft een ander shoke knopje wij kunnen niet zomaar wat bestellen ;)

Roger marien

Goede ervaring

groot gamma

product omschrijving is niet duidelijk

pieter