8.5/10
8.5/10
8.1/10

Angelique van Hal

Levering super snel
Klacht goed opgepakt en iets mee gedaan!

Jullie richten je op een markt waar veel onkunde is maar die wel gaat over mensen hun gezondheid en veiligheid
Kennis is macht !!
Goede en duidelijke info toevoegen

Felix Van Volsem

Eenvoud

verscheidenheid

Roger

snelle levering

B&b De Boskouter

Snel en correct

Anja De Wachter

Alle info goed teruggevonden, gemakkelijk te bestellen en snellelevering

Katleen

Snelle en goede levering

B.M.M.R. Mion

Product wat ik wilde hebben was makkelijk te vinden.
Aantrekkelijke aanbieding.

Van dingenen Marina

Veel variatie van producten , duidelijke info , snelle levering

Sea Nat GCV

Vlotte samen werking

onze zandloper was maar enkele maanden oud en ging niet meer
we hebben zonder discussie een nieuwe gekregen

verder doen zoals je bezig bent

Ann sinnaeve

Alles was in een paar dagen geleverd zonder een mailtje te sturen. (Gelukkig waren we thuis).
Er was ook iets tekort geleverd waar op ik een email gestuurd heb. Dit is heel correct behandeld en een paar dagen later had ik het ontbrekende deel. Deze keer wel een email gekregen met de geleverde tijd

Heel veel keuze*

De website om te bestellen verliep niet altijd vlot omdat ik bij mijn producten verschillende hoeveelheden nodig had moest ik telkens naar informatie over dit product gaan om dit aan te passen en ik... De website om te bestellen verliep niet altijd vlot omdat ik bij mijn producten verschillende hoeveelheden nodig had moest ik telkens naar informatie over dit product gaan om dit aan te passen en ik had zo'n 30 soorten nodig dus dat nam wat tijd in beslag

Reactie Alles voor de sauna:

Beste Ann, Bedankt voor je beoordeling. Het is altijd fijn als er hiervoor even de tijd wordt genomen. Je geeft aan dat het bestel gemak een 5 waard is. Wat zouden we kunnen veranderen om dit te... Beste Ann, Bedankt voor je beoordeling. Het is altijd fijn als er hiervoor even de tijd wordt genomen. Je geeft aan dat het bestel gemak een 5 waard is. Wat zouden we kunnen veranderen om dit te verbeteren. Wat zou jij makkelijk vinden ?