8.1/10

Prima product geleverd. Snelle levering

Snelle service

R. Veenhoven

Positieve ervaring

Product zoals getoond op de website komt niet overeen met geleverde product. Fles doet goedkoop aan.

&&&&&

Ik heb hier hamam badjassen gekocht. Helaas was er maar een maat. De kwaliteit is slecht. Prijs-kwaliteit verhouding is redelijk.

lage prijs

kwaliteit is slecht

Leonie Spaeter

Ik krijg altijd wat ik bestel. De afgelopen keer was mijn bestelling niet wat ik wilde maar dat kwam omdat ik zelf niet goed had gekeken naar het merk.

Lucia

Enige plek waar ik de scrubzout kon vinden zoals ik die van het wellnesscentrum ken waar we vaak naar toe gaan. Supersnelle levering en goedkoper dan via bol.com.

Flexibele formaten van scrubzout. Supersnelle levering met trackingcode en PostNL ophaalpunt = zeer handig

De tekst bij de verschillende varianten van de scrubzout vond ik erg summier en er zaten een paar dode links in de opsomming naar de andere varianten.

Natasja Hase

Een snelle en goede levering

Een goede kwaliteit

Jack Goossens

Heb eucalyptus en dennen opgiet besteld Was zeer snel ontvangen en zeernetjes ingepakt . Product op waterbasis geurt zoals het behoort te zijn dicht bij de natuur . Topproduct en zeker niet duur....

Leverantie ++++ , website +++++ gewoon super levering !!

Mogelijk voor vaste klanten iets aan verzendkosten doen / halveren of ed.

R.V. Jacobs

Snel verstuurd

Betere info omtrent de produkten. De sauna handdoek voor mannen met klittenband is klein maar ook te “lang” voor de taille en slijt erg snel

R.V. Jacobs

Snel verstuurd

Beautysalon Marloes

Prima afgehandeld

Vervangend product gestuurd voor een artikel dat niet leverbaar was.
In dit geval leuk maar ik kan me voorstellen dat dat niet altijd de gewenste oplossing is.