Welke beoordeling geeft u aan de producten

Ruurdina Abma

Prima. Tweede x dat we hier besteld hebben. Dat is toch al een goed teken.

Welke producten heeft u besteld?

Stenen voor de sauna en verschillende opgiet middelen.

Veel keuze.

Opgietproduten

Prijs

Terugvinden op de site

Maud

Er was iets mis gegaan met de bestelling, wat altijd kan gebeuren, en de persoon aan de telefoon was oprecht betrokken. Ik ben rijkelijk gecompenseerd door het ongemak. Waarvoor mijn dank
Dit...
Dit bedrijf wil het écht goed doen.

Sauna geurtjes

Goed bereikbaar

HJ van Vuure

Zeer goed. Snelle levering van de bestelde producten. Er was een kleine onregelmatigheid met een van de bestelde producten en daarop is pro-actief door de medewerker(s) van Allesvoordesauna... Zeer goed. Snelle levering van de bestelde producten. Er was een kleine onregelmatigheid met een van de bestelde producten en daarop is pro-actief door de medewerker(s) van Allesvoordesauna gehandeld en restitutie van het aankoopbedrag was ook zeer snel verwerkt!

Opgietmiddelen

Customer service en afhandeling onregelmatigheden. Snelheid van reactie op email vragen / opmerkingen.

Eigenlijk niet

Iris

Niet goed. Bedrijf werkt niet mee aan oplossing voor een kwijt pakket

saunaproduct

groot assortiment

overstappen naar DHL of DPD, vertrouwen op klant. Alert zijn op adressering. Gelijke producten op website clusteren ipv allemaal apart weergeven (met bijv. verschillende kleuren of geuren)

Reactie Alles voor de sauna:

Hallo Ilse,
Hallo Ilse,
Zoals ook al aangegeven in het mailcontact vind ik het heel jammer dat het zo gelopen is. Alleen is het niet helemaal gelopen zoals je nu weergeeft. Jouw pakketje was, volgens onze leverbelofte, op tijd bij het door jou aangegeven PostNL pakketpunt. Jij hebt toen bij ons aangegeven dat het pakketje daar niet zou liggen en toen hebben wij meteen contact opgenomen met postNL om te vragen waar het pakket dan zou zijn. Zij gaven echter de bevestiging dat deze écht op het postNL punt was afgegeven. Nog voor wij met een oplossing konden komen heb jij heel formeel gebruik gemaakt van het herroepingsrecht. Natuurlijk is dit jouw goed recht. Alleen vind ik het niet helemaal fair om dan met zo'n slechte beoordeling te komen.
Ik wil je wél bedanken voor de tip voor clustering, dat is feedback waar we echt iets mee kunnen.
Oprecht vind ik het heel vervelend dat dit zo heeft moeten lopen en dat daaruit een negatieve beoordeling moet rollen. We hadden het graag anders opgelost!
Groetjes Bram

Alice

Duidelijke website, veel producten met beschrijving. Hele snelle levering en goed verpakt. Producten zijn onbeschadigd aan gekomen.

Aromadifuser en avocado olie

Duidelijkheid op de site, snelle levering. Kwalitatief goede producten.

Loes

Prima geregeld

Stenen

Ik vond de site niet erg gebruiksvriendelijk

Bram

Goede service en goede kwaliteit product

5 liter massage olie

Snelle levering, goede informatie verstrekking

n.v.t.