8.5/10
8.5/10
8.1/10

Pilates balance

Uitgebreid assortiment en overal tevreden over. De natuurlijke opgietmiddelen zijn top en de hammamdoeken zijn echt super. Goeie prijs voor degelijke doeken.

Uitleg, snelle service, groot assortiment

Greenwave bv

Prima ervaring. Was niet helemaal duidelijk wanneer product geleverd ging worden. Ging over een online waarvoor uiteindelijk een link nodig was. Dus email geschreven. Hier snel een reactie opgekregen.

Snelle reactie op vraag.

Omdat het over de basiscursus wellness ging was me niet duidelijk hoe product geleverd zou worden Er werd aangegeven dat bestellingen uit België de optie afhalen aan moesten vinken. Dit bleek ook... Omdat het over de basiscursus wellness ging was me niet duidelijk hoe product geleverd zou worden Er werd aangegeven dat bestellingen uit België de optie afhalen aan moesten vinken. Dit bleek ook voor mij (binnen NL) zo te zijn. Het was duidelijk geweest als er een melding was gekomen over hoe en wanneer de bestelling zou worden geleverd.

DN

Snel antwoord op het reactieformulier, met uitgebreide en deskundige informatie. Het was een fijn gevoel dat ik de geurtjes terug zou mogen sturen als ze niet bevielen.

- Snel antwoord op het reactieformulier, met uitgebreide en deskundige informatie. Echt een betrokken en behulpzaam antwoord. Het was een fijn gevoel dat ik de geurtjes terug zou mogen sturen als... - Snel antwoord op het reactieformulier, met uitgebreide en deskundige informatie. Echt een betrokken en behulpzaam antwoord. Het was een fijn gevoel dat ik de geurtjes terug zou mogen sturen als ze niet bevielen.
- Ruim assortiment.
- Goede producten.

- Ik zou graag wat meer 'aanbiedingen' met probeerverpakkingen op de website zien, voor de beginnende opgieter zoals ikzelf. Ik had graag meer geurtjes aangeschaft om te proberen. Het was alleen zo... - Ik zou graag wat meer 'aanbiedingen' met probeerverpakkingen op de website zien, voor de beginnende opgieter zoals ikzelf. Ik had graag meer geurtjes aangeschaft om te proberen. Het was alleen zo al aardig prijzig. Misschien was het wat voor mij geweest om langs te komen om wat te proberen, maar ik woon helaas ver weg in Groningen.
- Het bedrag om verzendkosten te laten vervallen zou wat lager mogen liggen.

IR

Snelle levering.

Redelijke prijs voor scrubzout.

Het zout ruikt iets minder sterk dan verwacht. M.n. de perzik.

Martina Salverda

Heerlijke geurtjes voor de sauna besteld. Levering heel vlot

Duidelijk en overzichtelijke site

Kan het zo niet bedenken

Rothheut

Zeer snelle levering en tevreden van geleverde hoeden

Zie hierboven

is reeds super

Paul M. Peters

Zeer tevreden over de snelle levering en kwaliteits-/prijsverhouding van de producten. Zeer betrouwbaar en goed bedrijf.

Snelle levering en prijs-/kwaliteitsverhouding

Brian Haakmeester

Erg goede hulp met de vragen. Zelfs uotgebreide uitleg gehad over een hammamdoek. Super blij met de aankoop.

Snelle reactie op vragen. Goede site. Erg overzichtelijk

Misschien een online chat

Sandra

Fijne producten

Opvallend prijsverschil tussen etherische oliën!

bart spruyt

uitgebreide keuze

leveringen buiten benelux

Reactie Alles voor de sauna:

inmiddels is er de mogelijkheid om te leveren in Luxemburg en Frankrijk