8.1/10

Liefs

Heel goed. Er was een verkeerd artikel opgestuurd. Binnen het uur kreeg ik antwoord op mijn mail en werd mij kosteloos het goede artikel opgestuurd. Het verkeerde mocht ik houden. Snelle en prima...

Klantvriendelijk
Snelle respins

Triskel massages

Zeer goed, vlotte en correcte levering. Snel antwoord gekregen op vragen via email

Murat Balci / Particulier

Wellness!

Snel en heerlijke producten

Dan zou ik wat moeten verzinnen

Robert Elles..

Een bestelling gedaan en snel geleverd, netjes verpakt, keurig

Nee pas 1x besteld

Op moment niet

E

Goede ervaring; duidelijke site, snelle levering zoals op de site vermeld, bestelling compact verpakt, leuke sticker op de verpakking!

Daphne

Goed, vlot, snel, niet te duur

Snel, niet te duur

Ik heb dezelfde olie besteld als een jaar geleden maar deze ruikt volstrekt anders!! Andere rook heerlijk (Oriental) maar deze ruikt meer naar Zwitsal Baby Olie.... heel jammer...

Reactie Alles voor de sauna:

Beste Daphne,
Wij doen ons best om de kwaliteit van onze producten zo hoog mogelijk te houden. De recepten van onze olie is ongewijzigd. u heeft exact dezelfde gekregen als die u in 2015 heeft besteld. het is spijtig dat u deze nu anders ervaart.

M.Dijkstra

Bestelling gedaan,snelle levering

Snelle levering,goed verpakt.

Pilates balance

Uitgebreid assortiment en overal tevreden over. De natuurlijke opgietmiddelen zijn top en de hammamdoeken zijn echt super. Goeie prijs voor degelijke doeken.

Uitleg, snelle service, groot assortiment

Greenwave bv

Prima ervaring. Was niet helemaal duidelijk wanneer product geleverd ging worden. Ging over een online waarvoor uiteindelijk een link nodig was. Dus email geschreven. Hier snel een reactie opgekregen.

Snelle reactie op vraag.

Omdat het over de basiscursus wellness ging was me niet duidelijk hoe product geleverd zou worden Er werd aangegeven dat bestellingen uit België de optie afhalen aan moesten vinken. Dit bleek ook voor mij (binnen NL) zo te zijn. Het was duidelijk geweest als er een melding was gekomen over hoe en wanneer de bestelling zou worden geleverd.