8.5/10
8.3/10
8.3/10

Iris

Drie bestellingen gedaan tot op heden. Beiden prima op tijd geleverd en in goede staat. Producten voldoen aan verwachting.

Tijdige levering

M Heebing

Ik heb een slechte ervaring met dit bedrijf. Ik ben niet tevreden over het geleverde product (lelijke vlek in saunamuts) en wilde het ruilen tegen een goed exemplaar. De afgelopen 5 dagen heb ik...

Sneller reageren op vragen en klachten,

Ravensbergen

Positief

Snelle afhandeling en betaalbare prijs

Breder assortiment

Sibrand Wolff

Zeer ter wille, denkt goed mee.

De Ridder Albert

Een paar items ontvangen die ik niet gevraagd heb?gelijkaardig maar met ander logo of bedrukking op?

Gerda de Lange

Mooie producten, duidelijke gebruiksaanwijzing wat ik nogal mis bij andere bedrijven, mijn complimenten.
Ook snelle bezorging en netjes verpakt

Mooie producten
Duidelijke beschrijving
Uitgebreide keuze
Niet duur

Sabien

Goede en snelle communicatie van dit bedrijf. Ik vroeg via mail iets e kreeg binnen 1 dag antwoordt. Gied produkt óók, Arganolie.

Zeer snel antwoordt via mail. Goed produkt

Marja

Bestellen ging gemakkelijk, informatie is duidelijk, de geuren zijn heel fijn

Veel informatie, natuurlijke geuren, levering was snel, ik werd goed op de hoogte gehouden.

Bo Hemmink

Heel fijn geholpen! zelf kwam ik er niet helemaal aan uit welke producten ik precies nodig had,na telefonisch contact te hebben gehad wist ik wat ik nodig had. Heel fijn geholpen. PRIMA SERVICE!! en...

Heel fijn advies gehad en supper snel verzonden. Kortom een hele goede webshop en hele goede service! TOPPP!!! ga er zeker vaker bestellen!

Fysio-Line Coevorden

Prima product geleverd. Snelle levering