Pieter

Duidelijke uitleg over producten en komt afspraken na

Snelle levering , betrouwbaar

Studio PG

Niet best. Ik probeer al tijden een factuur te downloaden maar zonder succes en telefonisch is het bedrijf niet bereikbaar voor uitleg

materialen van goede kwaliteit

Goed product

Steven

Kwaliteitsproducten en snelle levering

Nano actieve reiniger; zwarte strepen op het polyester zijn snel schoon gemaakt. Nano Cleaner Marine PF maakt vervuild teakhout grondig schoon.

customer

Glasbescherming besteld en goed geleverd

achteraf betalen mogelijk

Goed product

customer

Prima product en vlotte afhandeling order

Nvt

Michel

Wel orderbevestiging ontvangen. Nog geen producten. Niet bereikbaar (zowel telefonisch als via mail geen reactie terug). Geen track en trace info so far.

Als levering morgen plaatsvindt, 1 dag te laat; dan 2 sterren met de opmerking van hierboven meewegend.

Reactie Allesimpregneren.nl:

Beste Michel,
Bedankt voor uw review. U heeft een product besteld dat niet op voorraad is. Dit staat ook aangegeven op de desbetreffende product pagina(5-7 werkdagen extra levertijd)....
Beste Michel,
Houdt dus rekening met een langere levertijd. Verder kan ik geen email van u terugvinden, mocht u nog vragen hebben dan zie ik graag uw mailtje tegemoet.
Allesimpregneren.nl

Stern

Niet bereikbaar

???????

Reactie Allesimpregneren.nl:

Goedemiddag,
Goedemiddag,
Bedankt voor uw review. Wij zijn bereikbaar via email, waar u meestal binnen een uur antwoord heeft. Verder kunt u met ons chatten via de website, zijn wij bereikbaar via Facebook en Instagram. Normaal gesproken kunt u ons zelfs ook nog telefonisch bereiken, helaas door de enorme drukte en de extra maatregelen rondom Corona zijn wij soms genoodzaakt de telefoon tijdelijk uit te zetten. Als u ons een mailtje stuurt met uw vraag en een terugbel verzoek nemen wij contact met u op.
Allesimpregneren.nl

Zeilmakerij UBS

Ik wil graag dealer worden van jullie producten

Dit heb ik al aangegeven bij uw BtoB optie op de website! Zouden jullie contact kunnen opnemen? Mvg Patrick Zeilmakerij UBS