Ik ben toevallig op Allekabels.nl terchtgekomen Vind ik heel interessant.
Ik deed en bestelling en ben tevreden , een snelle en korekte levering

Bestelling en levering prima, helaas niet zo'n goed artikel

Reactie Allekabels.nl:

Beste,

Allereerst willen wij u bedanken voor het beoordelen van uw bestelling bij Allekabels.nl.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat uw bestelling niet tot tevredenheid is verlopen. U geeft aan dat u niet tevreden bent over de ontvangen producten, hierover willen wij graag met u in contact komen.
Wij hebben u vanuit ons eigen interne systeem een serviceticket gestuurd zodat wij dit samen met u kunnen oplossen. U kunt direct reageren op dit ticket.

In afwachting van uw reactie.

Het Allekabels team.

Afschuwelijk, je betaald. krijg je een mail met leverdatum en al erop. Ga je bellen is de betaling niet binnen, gaan ze wachten tot het geld binnen is voor ze iets afsturen. Willen verder ook niet...

Reactie Allekabels.nl:

Beste,

Bedankt voor deze beoordeling van uw aankoopervaring. Wij hechten hier grote waarde aan.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat uw bestelling niet tot tevredenheid is verlopen. U geeft aan dat u niet tevreden bent over de klantenservice, hierover willen wij graag met u in contact komen.

In afwachting van uw reactie.

Het Allekabels team.

Snel geleverd, paste in de brievenbus, goed verpakt.