Sylvia

Snelle levering!!

Heel mooi haar van goede kwaliteit

isabel

snelle levering

de k bontjes zijn niet goed afgewerkt op het haar
veel kleuren vaak uitverkocht

Slechte ervaring. Ik zal hier nooit meer bestellen. Beloven om 17u besteld volgende dag in huis. Het is nu 3weken verder en ben nog altijd aan het wachten op mijn bestelling. Als je hun niet mailt... Slechte ervaring. Ik zal hier nooit meer bestellen. Beloven om 17u besteld volgende dag in huis. Het is nu 3weken verder en ben nog altijd aan het wachten op mijn bestelling. Als je hun niet mailt over uw bestelling gaan ze niet vanuit hun zelf jou mailen om eventueel late levering aan te kondigen. Als ik 0 sterren kon geven had ik het gedaan .
Zeer teleurstellend

Moeilijk om sterke punten te vinden.
Wordt op mails vriendelijk geantwoord

Beter communicatie met de klanten. Klanten tracingcode meegeven en hun informeren bij eventuele leverings problemen

Reactie Alleenhaar.nl:

Beste klant, vervelend dat uw pakket niet is geleverd. Wij hebben uw pakket op tijd verzonden. Normaliter heeft u uw pakket binnen 24-48 uur in huis. Echter zoals eerder bij u aangegeven is uw... Beste klant, vervelend dat uw pakket niet is geleverd. Wij hebben uw pakket op tijd verzonden. Normaliter heeft u uw pakket binnen 24-48 uur in huis. Echter zoals eerder bij u aangegeven is uw pakket vastgehouden op depot van POSTNL. Dit is een uitzonderlijke situatie en heeft te maken met de huidige pandemie die daar problemen heeft opgeleverd. Helaas kunnen wij hier niets aan doen. Uw pakket is momenteel nog onderweg en wij hebben hier geen invloed op. Wel hebben wij bij PostNL hier een klacht over ingediend. Wij kunnen daarnaast ook niet weten of en welke pakketten problemen ondervinden. Wij versturen dagelijks honderden pakketten. Excuses voor dit ongemak. Gr AlleenHaar

Verhappen

Niet fijn. Pakket na 2 weken nog steeds niet ontvangen. Geen oplossing aangeboden; moet maar afwachten wanneer en of ik het pakket nog wel krijg.

Geen kunnen ontdekken

Betere communicatie

Reactie Alleenhaar.nl:

Beste klant, vervelend dat uw pakket niet is ontvangen. Volgens de tracking code is deze bij u afgeleverd. Om die reden hebben we u gevraagd als oplossing de ontvangersverklaring in te vullen om u... Beste klant, vervelend dat uw pakket niet is ontvangen. Volgens de tracking code is deze bij u afgeleverd. Om die reden hebben we u gevraagd als oplossing de ontvangersverklaring in te vullen om u te kunnen compenseren. Zonder deze verklaring kunnen wij en PostNL u niet compenseren. We zien deze graag nog tegemoet van u. Gr AlleenHaar

Joane

Goed ..

Vervoort

Snelle levering en goede kwaliteit

Bij de haarstukjes die ik bestelde waren kleurnummers te zien die in de bestellijst helaas niet erbij stonden.

Pas 1 bestelling gedaan.
Die was goed..de tweede laat nu op zich wachten.

duidelijk en snelle reactie.order redelijk op tijd binnen.

Producten zoeken op site dan krijg je niet gelijk de producten die je zoekt.

Lily

Het proces was heel eenvoudig en gemakkelijk.

Ik was in staat om mijn product op tijd te krijgen. En het haar zelf is ook van geweldige kwaliteit

Het is een beetje Prijzig maar voor de kwaliteit is het begrijpelijk

S

Perfect

De kwaliteit is echt goed en heel mooi

Nee

Lissa

Snelle verzending , goed haar en vriendelijke prijs .

Snelle verzending , goed haar en vriendelijke prijs .