Monteiro

Ik ben zeer tevreden over de service,kwaliteit van de product en de snelle levering!

Jullie hebben een trouw klant erbij!

Mijn complimenten.

Zekers een...

Jullie hebben een trouw klant erbij!

Mijn complimenten.

Zekers een aanrader!!!

Service, product kwaliteit en levering

Niets op aan te merken.

Saskia

Super vlotte levering

Duidelijke communicatie

Puntenspaar actie

Mariska

Goede informatie. Super snel en mooi verpakt. Heerlijk klantvriendelijk. Beschrijving product klopt.

Snel en mooi verpakt klantvriendelijk betrouwbaar

Nvt

Tape in extensions besteld die de eerste keer perfect bleven zitten, na ze opnieuw naar boven te hebben gezet, door de zelfde ERVAREN persoon is alles tot 2x toe uitgevallen, we hebben de nieuwe... Tape in extensions besteld die de eerste keer perfect bleven zitten, na ze opnieuw naar boven te hebben gezet, door de zelfde ERVAREN persoon is alles tot 2x toe uitgevallen, we hebben de nieuwe tapes erop geplakt en ze in mn haar bevestigd (precies zoals de vorige keer) en na 1x douchen zijn letterlijk al de extensions eruit gevallen. Na bellen krijg ik als antwoord dat het aan ‘onze applicatie ligt’ ‘en niet aan hun of de houdbaarheid van de tapes’ en na nieuwe tapes toe gestuurd gekregen te hebben en een week later pas mn haar gewassen. Zijn we WEER allemaal uitgevallen. Zonder andere shampoo of haar producten te gebruiken. Helaas zijn dus de vervangbare tapes troep en kan ik mijn haar nu weggooien. Het is geknipt in een bepaald model en nu alles er uit is gevallen weet ik niet meer wat waar hoort! Bedankt Alleen Haar! Voor je 🚽 service en begrip voor de situatie! Laatste keer dat ik hier bestel of dit aanbeveel.

Okay leveringstijd

Service kan ABSOLUUT beter, klanten houden is makkelijker dan ze werven

Reactie Alleenhaar.nl:

Beste klant, vervelend dat uw extensions uit uw haar zijn gegleden zoals eerder aangegeven.
Wij verkopen onze losse tapes frequent en dagelijks tevens aan honderden salons. Wanneer er een probleem zou zijn met de strips, zouden wij hiervan op de hoogte zijn. Dit is niet het geval. Wij hebben u daarnaast ook niet aangegeven dat het aan 'de applicatie' ligt of de 'houdbaarheid'? Het uitvallen van de extensions kan verschillende oorzaken hebben, hebben wij aangegeven: teveel of te weinig haar tussen de strips, een verzorgingsproduct of het niet stug genoeg zijn van het eigen haar. Wij adviseren daarom altijd de Tape Extensions in een ervaren salon te laten zetten die hier gecertificeerd voor is en niet bij een 'ervaren persoon'. Het klopt dat wij u een nieuwe strip hebben toegestuurd. Dit hebben wij uit service gedaan op basis van uw verhaal. Wij zijn hiertoe niet verplicht en het is dan ook jammer dat u onze service ervaart als '🚽'. Nogmaals spijtig dat u een negatieve ervaring heeft met onze losse tape strips. Mvg AlleenHaar

Nicoline den Boeft

De tang was eerder gebruikt. Er zat nog een haar op en de tang zelf was vettig van de spray voor het verwijderen van wax extensions.

Geen gebruikte artikelen als nieuw verkopen

Reactie Alleenhaar.nl:

Beste klant, het spijt ons te horen dat er haar op de tang zit. Dit is absoluut niet de bedoeling!
Wanneer er iets mis is met uw bestelling kunt u ons binnen 8 dagen aangeven met ondersteunende foto's. Dan lossen wij dit uiteraard op een correcte manier voor u op.
meer informatie vindt u hierover op de site terug. Onze excuses voor het ongemak! Mvg AlleenHaar

I.Daan

Top. Snelle reactie.. snelle verzendingen en goed haar

Communicatie

Ga zo door

Marjolein

Prima service

Goede kwaliteit en 100% goedkoper dan in haarsalon!

gratis retourneren als je een artikel wil omruilen

Sylvia

Snelle levering!!

Heel mooi haar van goede kwaliteit

isabel

snelle levering

de k bontjes zijn niet goed afgewerkt op het haar
veel kleuren vaak uitverkocht

Slechte ervaring. Ik zal hier nooit meer bestellen. Beloven om 17u besteld volgende dag in huis. Het is nu 3weken verder en ben nog altijd aan het wachten op mijn bestelling. Als je hun niet mailt... Slechte ervaring. Ik zal hier nooit meer bestellen. Beloven om 17u besteld volgende dag in huis. Het is nu 3weken verder en ben nog altijd aan het wachten op mijn bestelling. Als je hun niet mailt over uw bestelling gaan ze niet vanuit hun zelf jou mailen om eventueel late levering aan te kondigen. Als ik 0 sterren kon geven had ik het gedaan .
Zeer teleurstellend

Moeilijk om sterke punten te vinden.
Wordt op mails vriendelijk geantwoord

Beter communicatie met de klanten. Klanten tracingcode meegeven en hun informeren bij eventuele leverings problemen

Reactie Alleenhaar.nl:

Beste klant, vervelend dat uw pakket niet is geleverd. Wij hebben uw pakket op tijd verzonden. Normaliter heeft u uw pakket binnen 24-48 uur in huis. Echter zoals eerder bij u aangegeven is uw... Beste klant, vervelend dat uw pakket niet is geleverd. Wij hebben uw pakket op tijd verzonden. Normaliter heeft u uw pakket binnen 24-48 uur in huis. Echter zoals eerder bij u aangegeven is uw pakket vastgehouden op depot van POSTNL. Dit is een uitzonderlijke situatie en heeft te maken met de huidige pandemie die daar problemen heeft opgeleverd. Helaas kunnen wij hier niets aan doen. Uw pakket is momenteel nog onderweg en wij hebben hier geen invloed op. Wel hebben wij bij PostNL hier een klacht over ingediend. Wij kunnen daarnaast ook niet weten of en welke pakketten problemen ondervinden. Wij versturen dagelijks honderden pakketten. Excuses voor dit ongemak. Gr AlleenHaar