De heer Raymond Wouters

Snel en eerlijke prijs

Reactie Allebatterijen.nl:

Wauw, een 10! Bedankt voor deze hoge score. We zien je graag weer snel in onze webshop

de heer Martin Timmers

Goed en snelle levering

Goede prijs

Reactie Allebatterijen.nl:

Wauw, een 10! Bedankt voor deze hoge score. Hier doen we het voor. We zien je graag weer snel in onze webshop

Chris Ong

Goede website

Veel keus, goedkoop, snelle levering

de heer Cees van der Putten

Correcte behandeling

Reactie Allebatterijen.nl:

Bedankt voor je positieve feedback. Hier doen we het voor. We zien je graag weer snel in onze webshop

mevrouw Marja van Dorssen

Makkelijk te bestellen en snel geleverd. Niet duur.

Snelle levering.

Jan Hoogvliet

Betrouwbaar....al jaren bekend bij mij.
Doe er met een gerust hart zaken mee.

Overzichtelijk en mooi geprijsd.

Reactie Allebatterijen.nl:

Wauw, een 10! Hier worden we erg blij van. We zien je graag weer snel in onze webshop

PTA Bakker

Snel, accuraat en duidelijk

Goede website, snelle levering en een goede prijs

de heer JT

Lage prijzen, snelle levering

Prijzen

de heer geert uiterwijk

Goede service.

snelle levering

Reactie Allebatterijen.nl:

Fijn om te horen dat je tevreden bent. Hier doen we het voor! We zien je graag weer snel in onze webshop

de heer W Bree

Allebatterijen.nl is prima maar de verzending is knudde. De op 2 juli bestelde batterijen nl. vandaag 6 juli nog steeds niet ontvangen. Oorzaak is vermoedelijk de verzender PostNL die volgens de... Allebatterijen.nl is prima maar de verzending is knudde. De op 2 juli bestelde batterijen nl. vandaag 6 juli nog steeds niet ontvangen. Oorzaak is vermoedelijk de verzender PostNL die volgens de email ook al vanaf 2 juli deze batterijen voor verzending heeft ontvangen. .

Winkel is duidelijk, klantvriendelijk en vlot.
De verzending via postNL is slecht

Reactie Allebatterijen.nl:

Wat vervelend dat u uw bestelling nog niet heeft mogen ontvangen. Gezien de Corona-perikelen ontstaat er hier en daar momenteel helaas onvermijdelijk vertraging Als het adres correct is vragen we u... Wat vervelend dat u uw bestelling nog niet heeft mogen ontvangen. Gezien de Corona-perikelen ontstaat er hier en daar momenteel helaas onvermijdelijk vertraging Als het adres correct is vragen we u daarom nog even om geduld. Blijft levering uit, neemt u dan nog even contact met ons op?