de heer Wilfred van Oijen

Zeer snelle levering

Snelheid, en het lijkt alsof voorraad compleet is

Reactie Allebatterijen.nl:

Bedankt voor je positieve feedback. Hier worden we erg blij van. We zien je graag weer snel in onze webshop

Marjo

Zeer goede ervaring. Ze proberen met je mee te denken en sturen zelfs nieuwe sets batterijen wanneer dat de oplossing kan zijn.

Zeer goede service.

Reactie Allebatterijen.nl:

Wauw, een 10! Bedankt voor deze hoge score. Hier doen we het voor. We zien je graag weer snel in onze webshop

Prima levering

snel geleverd

Reactie Allebatterijen.nl:

Wauw, een 10! Bedankt voor deze hoge score. We zien je graag weer snel in onze webshop

Freek de Bruijn

Positief: veel keuze.

Snelle levering, betaalbaar en betrouwbaar.

Reactie Allebatterijen.nl:

Fijn om te horen dat je tevreden bent. We zien je graag weer snel in onze webshop.

de heer Robert van Soest

Op 21-7-2020 besteld / 27-7-2020 nog steeds niet ontvangen

Geen sterke punten wel min punten, verzending duurt te lang

Reactie Allebatterijen.nl:

Wat vervelend dat u uw bestelling nog niet heeft mogen ontvangen. Gezien de Corona-perikelen ontstaat er hier en daar momenteel helaas onvermijdelijk vertraging bij de post. Als het adres correct is... Wat vervelend dat u uw bestelling nog niet heeft mogen ontvangen. Gezien de Corona-perikelen ontstaat er hier en daar momenteel helaas onvermijdelijk vertraging bij de post. Als het adres correct is vragen we u daarom nog even om geduld. Blijft levering uit, neemt u dan nog even contact met ons op?

Peter

Gisteren een accu besteld voor een APC/UPS en vandaag al in huis, perfect geleverd door DHL met voor het gewicht, relatief lage bezorgkosten. Al vaker hier besteld en keer op keer, precies wat goed... Gisteren een accu besteld voor een APC/UPS en vandaag al in huis, perfect geleverd door DHL met voor het gewicht, relatief lage bezorgkosten. Al vaker hier besteld en keer op keer, precies wat goed genoeg is voor een gezonde prijs.

Snelle levering, prijscombinatie.

de heer Eimert Vink

Batterijen besteld voor gehoorapparaat zouden verstuurd zijn met post.nl maar kwamen niet aan.
Email gestuurd en keurige reactie gekregen dat ze opnieuw verstuurd worden top service!

Top service en snelle reactie

J.W. Goos

Via Google op goed geluk deze site uitgezocht.. hadden in voorraad wat ik zocht, dus besteld

Snelle verzending, goede prijs.

de heer Gerrit Welgraven

Op tijd geleverd