mevrouw T. Koks

Gebruik ze al jaren

Bestellen en snel in huis

Reactie Allebatterijen.nl:

Fijn om te horen dat je tevreden bent. We zien je graag weer snel in onze webshop.

Jo Baets

Hele goede service, mijn bestelling was zoekgeraakt bij post nl heb toen gebeld en er werd gelijk opnieuw verzonden. Top bedrijf zeker aan te raden

goeie service, snelle reactie, vriendelijkheid aan telefoon.

Reactie Allebatterijen.nl:

Wauw, een 10! Bedankt voor deze hoge score. We zien je graag weer snel in onze webshop

de heer Jinny Van Dongen

Goeie prijzen. Ook de klantenservice is fantastisch en hebben me goed geholpen en ze reageren heel snel!
Zeker een aanrader om hier te bestellen!

Goeie prijzen, klantenservice reageert snel en is heel helpvol!

Reactie Allebatterijen.nl:

Wauw, een 10! Bedankt voor deze hoge score. Hier doen we het voor. We zien je graag weer snel in onze webshop

B

Makkelijk bestellen.

Goede site

Reactie Allebatterijen.nl:

Fijn om te horen dat je tevreden bent. Hier doen we het voor! We zien je graag weer snel in onze webshop

mevrouw Josiane Aers

Alles ok!

eerlijke prijzen en snelle levering.

de heer Frans Naaktgeboren

Snelle en correcte levering

Eerlijk en niet te duur

de heer H Hoeve

Doen wat. Sloofde werd

M.

Afgelopen maandag besteld, dinsdag bericht gekregen dat ze verzonden zijn.
vandaag (zaterdag, nog steeds niks ontvangen!

Reactie Allebatterijen.nl:

Onze excuses dat het niet helemaal goed lijkt te zijn gegaan met de bezorging van uw bestelling. We sturen u een email. Excuses voor het ongemak.

de heer ton Nowaczijk

Er was een probleempje die keurig en netjes door "Allebatterijen.nl"is opgelost. Bijzonder klantvriendelijk en uitnodigend om vaker zaken met dit bedrijf te doen.

Afhandeling van probleem

mevrouw Marianne

Top!

Goede prijs, snelle bezorging.